ליברה, חברת הביטוח הדיגיטלית, מדווחת היום שבמסגרת תוצאותיה העסקיות, הפרמיות ברוטו הסתכמו בכ - 114.3 מיליון ש"ח לעומת כ - 84 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2021, גידול של כ-36.1%.
הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון הראשון של שנת 2022 עלו בכ - 48.9% והסתכמו בכ - 80.1 מיליון ש"ח לעומת כ - 53.8 מיליון ש"ח ברבעון הראשון בשנת 2021. יודגש כי לחברה אין כלל לקוחות שהינם ציי רכב וקולקטיבים וכל הלקוחות הינם לקוחות פרטיים, וזאת בהתאם למדיניות החברה. לחברה יש כיום כ-123,000 מבוטחים (כ-240,000 פוליסות), ותיק מבוטחיה מבוסס על לקוחות פרט בלבד.
החברה הציגה רווח כולל לפני מס ברבעון הראשון לשנת 2022 שהסתכם בכ - 529 אלף ש"ח לעומת כ - 6.6 מיליון ש"ח ברבעון הראשון בשנת 2021. לדברי החברה, הקיטון ברווח נובע בעיקר מירידה ברווחיות החיתומית בענף רכב רכוש, כשמגמה זו לוותה מנגד בגידול בהכנסות החברה לצד התייעלות תפעולית בהוצאות, וכן בעליה בריבית הריאלית חסרת הסיכון אשר הביאה להקטנת ההתחייבויות הביטוחיות בעיקר בענף רכב חובה (שקוזזה בחלקה מעליית המדד בתקופת הדוח).
ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכם הרווח הכולל לאחר מס בכ - 313 אלף ש"ח לעומת כ - 4.4 מיליון ש"ח ברבעון הראשון בשנת 2021.
ההון העצמי של החברה הסתכםסוף הרבעון לסך של כ - 63.5 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ - 63.2 מיליון ש"ח בסוף 2021. הגידול בהון העצמי נובע מרווח כולל לאחר מס בסכום של כ- 313 אלפי ש"ח במהלך הרבעון הראשון לשנת 2022.
ב- 22 במרס, קיבלה החברה את רישיון הממונה לשיווק פוליסות מסוג "חיות מחמד" תחת ענף סיכונים אחרים. בנוסף, החברה בעיצומו של מהלך קבלת רישיון ביטוח חיים העתיד לדבריה להסתיים במהלך שנת 2022.