חלל תקשורת מדווחת כי רשמה עלייה של כ - 6% בהכנסות, שהסתכמו בכ - 24.1 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת הכנסות של כ - 22.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. לדברי החברה, העלייה בהכנסות נבעה מגידול בהכנסות מהלוויין עמוס 17.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון בכ - 7.7 מיליון דולר, לעומת כ - 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון בכ - 5.5 מיליון דולר, לעומת רווח תפעולי של כ- 3.4 ברבעון הראשון של השנה שעברה.
החברה רשמה ברבעון עליה ב - EBITDA, שהסתכם בכ- 17.9 מיליון דולר, לעומת כ - 17.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. על פי החברה, העלייה ב- EBITDA נבעה בעיקרה מגידול בהכנסות מהלוויין עמוס 17.
יתרת המזומנים בסוף הרבעון הסתכמה בכ- 136 מיליון דולר. צבר ההזמנות הסתכם לסך של כ - 303 מיליון דולר, מתוכו צבר ההזמנות ללוויין עמוס 17 בנקודת שמים 17°E הסתכם בכ - 56 מיליון דולר.
דן זייצ’ק , מנכ"ל חלל-תקשורת: "החברה פותחת את 2022 בתנופה עם התקשרויות משמעותיות, מיקוד אסטרטגי שמרחיב את הצעת הערך ללקוחות, הרחבת פורטפוליו השירותים, והמשך יישום התכנית האסטרטגית של החברה המכוונת לצמיחה".