מיטרוניקס מסכמת את הרבעון הראשון של 2022 עם צמיחה בשיעור של 36% בהכנסות ובשיעור של 41.5% במונחי מטבע מקור.נתונים נוספים מתוך דיווח החברה:

מכירות הרובוטים לבריכות פרטיות הסתכמו לכ - 516.5 מיליון ש״ח, 90.7% מסך המכירות, עם צמיחה בשיעור של 39.7%.

מכירות הרובוטים לבריכות ציבוריות הסתכמו בכ - 19.8 מיליון שקלים, 3.5% מסך המכירות, עם ירידה בשיעור של 15.8%.

מכירות מוצרי הבטיחות והמוצרים הנלווים לבריכה, הסתכמו ב - 33.3 מיליון שקלים, 5.8% מסך המכירות, עם צמיחה בשיעור של 29.3%.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של 235.8 מיליון שקלים, המשקפים גידול בשיעור של 29.4%.שיעור הרווח הגולמי הגיע ל - 41.4% מהמכירות, שחיקה של 210 נקודות בסיס בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם בכ - 142.9 מיליון ש"ח, גידול של 27.3%.בנטרול השפעת מטבעות, הרווח התפעולי גדל בשיעור של 41.8% והמרווח התפעולי שמר על רמה של 26.8% מהמכירות.

הרווח הנקי הסתכם בכ - 115.2 מיליון שקלים, נתון המשקף גידול של 26.2%.

צבר ההזמנות לנכון לסוף הרבעון הראשון, המיועד להימכר במהלך 2022, הסתכם ב - 636.4 מיליון שקלים, גידול בשיעור של כ - 68% בהשוואה לצבר בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מעדכנת את תחזית לשנת 2022 ומעריכה שהצמיחה בהכנסות תהיה בטווח של 18% - 22% בשקלים ובשיעור מוערך של 22% - 26% במונחי מטבע מקור (על בסיס רמות שערי החליפין ששררו מתחילת 2022 עד למועד פרסום הדוח הכספי).

שרון גולדנברג, מנכ"ל מיטרוניקס: "אנחנו מסכמים רבעון המשקף מכירות Early-Buy מוצלחות, היערכות טובה לקראת העונה בכל השווקים בחצי הכדור הצפוני והמשך צמיחה גבוהה במכירות באוקיאניה.
תוצאות הרבעון נשענות על המשך ביקושים גבוהים וגידול חד בצבר ההזמנות לעונת 2022 שהוא תולדה של התמודדות החברה וכל רשת ההפצה עם רמת הביקוש הגבוהה בשנתיים האחרונות והצפי קדימה.מגמה זו ממשיכה לקבל ביטוי בצבר ההזמנות הגבוה ליתרת השנה.
בהיבט הלוגיסטי ושרשרת אספקה, הרווחיות ברבעון הושפעה מעליית מחירי חומרי הגלם, עליית מחירי ההובלה, התחזקות השקל והתפרצות האומיקרון שהובילה לחוסר יעילות בייצור.אלה קוזזו בחלקם כתוצאה מהגידול בהיקפי הייצור, והעלאות המחיר שביצענו לקראת העונה.
להערכתנו, עונת 2022 יכולה להסתמן כשנת מעבר בין תקופת הקורונה לתקופה של ה"נורמליות החדשה"; מחד, רמות הביקוש בתעשייה נשארו גבוהות הן לבריכות חדשות והן לציוד לבריכות, אך בשונה מהשנתיים האחרונות ניתן לזהות מגמה של חזרת השפעות מזג אויר על קצבי הצריכה.על בסיס הערכות אלה, תוצאות הרבעון, והצבר קדימה עדכנו את תחזית המכירות לשנת 2022".

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש