אייזק דבח, מנכל דלתא גליל<br>קרדיט: יח"צ
אייזק דבח, מנכל דלתא גליל קרדיט: יח"צ

דלתא גליל תעשיות יצרנית בינלאומית ומשווקת של מוצרי הלבשה ממותגת ויצרנית עבור חברות מובילות של מוצרים לגברים, נשים, ילדים, פנאי והלבשת Activewear, מדווחת על גידול ברבעון הראשון לשנת 2022.

 

מכירות

החברה דיווחה על מכירות שיא של 483.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2022, גידול של 16% לעומת 416.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

 

רווח גולמי

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2022 עלה ב- 15% והסתכם בסך של 183.3 מיליון דולר או 37.9% מהמכירות, לעומת 159.0 מיליון דולר או 38.2% מהמכירות ברבעון המקביל אשתקד, עקב גידול במכירות.הקיטון הקל בשיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של השנה נבע בעיקר מעליה בעלויות שילוח וחומרי גלם, אשר קוזזה כמעט במלואה על ידי שיפור בתמהיל הלקוחות וברווחיות המפעלים.

 

רווח תפעולי

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ברמת שיא של 34.2 מיליון דולר, גידול של 22% בהשוואה ל- 28.0 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.הגידול ברווח התפעולי נבע מהגידול במכירות וממינוף ההוצאות התפעוליות.

רווח נקי

הרווח נקי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ברמת שיא של 18.9 מיליון דולר, גידול של 26% לעומת 15.1 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.

רווח מדולל למניה

הרווח המדולל למניה ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ברמת שיא של-0.67 דולר למניה, גידול של 18% לעומת 0.57 דולר למניה ברבעון מקביל אשתקד.

 

אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל: "אנו מרוצים מהתוצאות החזקות ברבעון הראשון, המשקפות חמישה רבעונים רצופים של שיא במכירות הרבעוניות, ושבעה רבעונים רצופים של שיא בשיעור הרווחיות התפעולית.

העלייה החזקה ברווח התפעולי לצד הרווח הנקי ברבעון, הושגה בשל גידול משמעותי במכירות בכל השווקים הגיאוגרפים בהם אנו פועלים, מינוף ההוצאות התפעוליות , ומשקפת יישום מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה מבוססת החדשנות שלנו.אנו שומרים על שיעור רווח גולמי גבוה למרות העלייה בעלויות השילוח והייצור, הנובעת מלחצים אינפלציוניים.

מסלול הצמיחה הרווחית המתמשכת שלנו, בשילוב מאזן חזק וצוות עובדים מסור, הממוקד בחדשנות ובאיכות, מציבים אותנו בעמדה חזקה לענות על הביקוש הגובר מצד הלקוחות שלנו, זאת תוך ניהול יעיל של מבנה ההוצאות שלנו".

 

תחזית לשנת 2022

החברה מאשררת את התחזית לשנת 2022 המשקפות צמיחה דו ספרתית ברווחיות התפעולית והנקייה, זאת על בסיס תנאי השוק הנוכחיים, לפני השפעת סעיפים חד פעמיים ובהתחשב ביישום IFRS16 , תחת ההנחה שלא תחול התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה שתוביל לסגרים ו/או השבתות במדינות בהן החברה מוכרת או מייצרת את מוצריה.

 

המכירות בשנת 2022 צפויות לנוע בין 2.082 מיליארד דולר ל-2.135 מיליארד דולר, גידול של
7%-9% מהמכירות לשנת 2021 בסך 1.951 מיליארד דולר.

 

הרווח הנקי בשנת 2022 צפוי לנוע בין 138 מיליון דולר ל-145 מיליון דולר, עלייה של 17%-11%
לעומת הרווח בשנת 2021 שהסתכם ב-124.2 מיליון דולר.

 

הרווח המדולל למניה בשנת 2022 צפוי לנוע בין 4.80 דולר ל-5.09 דולר, עלייה של 15%-8%
לעומת 4.44 דולר בשנת 2021.

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש