יוסי כרמיל, מנכל משותף של סלברייט<br>קרדיט: שלומי יוסף
יוסי כרמיל, מנכל משותף של סלברייט קרדיט: שלומי יוסף

סלברייט(נסד"ק: CLBT), מובילה עולמית בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר, 2021 , המניה מתחזקת 3%

 

דגשים פיננסיים ברבעון השלישי

  • הכנסות של 65.9 מליון $, גידול של 24% לעומת רבעון מקביל אשתקד, הכנסות ממינויים של 51.3 מיליון $, גידול של 46% לעומת רבעון מקביל אשתקד
  • הכנסות חוזרות שנתיות (ARR) של 171 מליון $, גידול של 42% לעומת שנה קודמת
  • שיעור שימור לקוחות דולרי של  139%
  • רווח גולמי ושולי רווח גולמי של  53.9 מליון $ ו- 81.9% בהתאמה.
  • רווח נקי GAAP 8.1 מליון $; רווח נקי Non-GAAP 13.3 מליון $
  • EBITDA מתואם ושולי רווח EBITDA מתואם של 15.0 מיליון $ ו 22.8%, בהתאמה

רבעון שלישי ומגמות אחרונות בענף ה-Digital Intelligence

  • סגרה 25 עסקאות בהיקף של למעלה מחצי מיליון דולר, כולל את העסקה הגדולה בתולדותיה, עם לקוח פדרלי בצפון אמריקה בסך של כ 10 מיליון $
  • השיקה פתרון SaaS חדש:  Guardian הוא פתרון מקיף לניהול ראיות דיגיטליות בחקירות (DEMS), המיועד לשדרג את ניהול הראיות ותהליכי העבודה לאורך כל תהליך החקירה
  • השיקה את Premium Enterprise, המקדם את הפרודוקטיביות של סוכנויות אכיפת החוק ומסייע בהאצת זמן איסוף הראיות על ידי ביזור יכולות חילוץ מידע מתקדמות
  • הוציאה לפועל את אסטרטגיית ה-A&M שלה: חתמה על הסכם לרכישת נכסיה של Digital Clues, חברת פתרונות איסוף מידע ממקורות גלויים, וחיזקה בכך את פלטפורמת הDigital Intelligence  ואת מעמד החברה כשותפה מקצה לקצה עבורה רשויות אכיפת חוק
  • השיקה את הפתרון הראשון בתעשייה לאיסוף מרחוק של נתוני מכשירים כמענה לצורך הגדל של המגזר הפרטי בחקירות תאגידיות, גילוי מידע אלקטרוני (e-discovery) ותגובה לתקריות

 

 

דגשים נוספים:

  • החברה השלימה את המיזוג העסקי עם TWC Tech Holdings II Corp. ומניותיה וכתבי האופציות שלה החלו להיסחר בנאסדק ב-31 באוגוסט, 2021, תחת הסימול CLB ו- CLBTW בהתאמה.
  • הקימה ועדת אתיקה המייעצת לדירקטוריון החברה בנושאים הקשורים לחוק הבינלאומי המתפתח, שיקולים אתיים הקשורים לפרקטיקות עסקיות אחראיות, ודרישות חוקיות ותקנות החלות על המכירה והשימוש בטכנולוגיות של סלברייט.

 

 

 

"בדיווח הרבעוני הראשון שלנו מאז הפכנו לחברה ציבורית, אנו שמחים להציג התקדמות משמעותית ביוזמות האסטרטגיות שלנו לצד תוצאות פיננסיות חזקות", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. "לקוחותינו מחוייבים למנף את פלטפורמת ה-Digital Intelligence שלנו, כפי שמשתקף בהכנסות החזקות ובצמיחה בהכנסות חוזרות ARR ובשיעור שימור הלקוחות הגבוה. המשכנו להרחיב את היצע הפתרונות שלנו הן באמצעות חדשנות אורגנית והן באמצעות הרכישה של חברת Digital Clues. הרחבת מגוון הפתרונות שאנו מציעים תסייע לנו לגייס לקוחות חדשים ותעזור ללקוחות קיימים ליישם את מהלכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם בתהליכי העבודה החקירתיים, ותספק לנו הזדמנויות נהדרות בשוק".

 

תחזית פיננסית

"אנו מאד מרוצים מכך שהתוצאות שלנו לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2021 עלו על ציפיותינו, ועל כן אנו מעלים את התחזית לשנה כולה", אמרה דנה גרנר, סמנכ"לית כספים של סלברייט.

  • ההכנסות לכל שנת 2021 צפויות להיות בין 241.5  ל-243.5 מליון $, המייצגות בנקודת האמצע צמיחה של 24% מהשנה קודמת, לעומת התחזית הקודמת של 236.0 מליון $.
  • EBITDA מתואם לכל שנת 2021 צפוי להיות בין 45.0 ל-46.5 מליון $ המייצג בנקודת האמצע שולי רווח של כ- 19%, לעומת התחזית הקודמת של 36.0 מליון $ ו- 15%, בהתאמה.

" אנו מצפים שההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) בסוף שנת 2021 יצמחו בכ- 34% לעומת השנה הקודמת. למרות שחלק מלקוחות המגזר הציבורי עדיין מעדיפים מודל רכישה חד פעמית, אנו מצפים לראות האצה במעבר להכנסות חוזרות בשנה - שנתיים הקרובות, ולכן הציפיות ארוכות הטווח שלנו להכנסות חוזרות שנתיות (ARR) נותרות בעינן."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש