רן אפרתי, יור קופיקס גרופ<br>קרדיט: יח"צ
רן אפרתי, יור קופיקס גרופ קרדיט: יח"צ

רשת קופיקס גרופ, בשליטת רמי לוי שיווק השקמה, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2021. החברה רשמה הפסד נקי של 0.4 מיליון שקל, לעומת הפסד בסך של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ובהשוואה להפסד בסך של כ-6.1 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019 (טרום קורונה).

 

ההכנסות של החברה ברבעון השני של שנת 2021 צמחו בכ-13% לכ-75.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וצמחו בכ-11% בהשוואה לכ-68.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019 (טרום הקורונה). הצמיחה בהכנסות, ביחס לרבעון מקביל אשתקד, נבעה בעיקר מצמיחה דו-ספרתית הן בפעילות המרכולים והן בפעילות בתי הקפה שחזרה לפעילות רבעונית מלאה – לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה בתחילת שנת 2020.

 

ההכנסות בפעילות המרכולים צמחו בכ-11% לכ-69.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-62.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה מפתיחת מרכולים חדשים. כמו כן, ברבעון נרשמה עלייה של כ-1% במכירות חנויות זהות, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

 

ההכנסות בפעילות בתי הקפה צמחו בכ-27% בכ-6.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2021 עלה בכ-11% לכ-22.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-20.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2021 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-0.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר מהפסד לרווח תפעולי נבע מהעלייה האמורה בהיקפי הפעילות, מהכרה במענקי סיוע שהתקבלו מהרשויות בגין משבר הקורונה ומכך שברבעון המקביל אשתקד הכירה החברה בהוצאות חד-פעמיות בגין סגירת בתי קפה שפעלו בהיעדר כדאיות כלכלית והסבת מרכולים.

 

התזרים מפעילות שוטפת ברבעון עלה והסתכם בכ-10.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-0.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

רן אפרתי, יו"ר קופיקס גרופ: "אנו מסכמים את הרבעון השני של השנה עם צמיחה בהכנסות, הן ביחס לרבעון המקביל אשתקד והן ביחס לרבעון המקביל בשנת 2019 טרום הקורונה. הצמיחה בהכנסות נבעה מהמשך מגמת הצמיחה בפעילות המרכולים ומחזרה לפעילות מלאה ורציפה בבתי הקפה, לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה אשתקד. במקביל, הצגנו רווח תפעולי רבעוני של כשני מליון ש"ח – הרווח התפעולי הושפע לחיוב מהגידול בהיקפי הפעילות, מעצירת הוצאות חד פעמיות בגין סגירת בתי קפה.  הישגים אלה התגלגלו גם לשיפור בשורת הרווח הנקי של החברה".

 

פנחס שטרית, מנכ"ל קופיקס גרופ: "תוצאות הרבעון השני של שנת 2021 מצביעות על מעבר לאיזון בשורת הרווח. החברה ביצעה מהלכים שהצליחו לייצב את התוצאות עם פעילות ממוקדת בבתי הקפה והמרכולים. חזרתו של המשק לפעילות במציאות של "החיים לצד הקורונה" הובילה לחזרת הלקוחות אל בתי הקפה והמשך המגמה, שהתחזקה בקורונה, של רכישת סל המוצרים במכולת השכונתית הקרובה לבית. אנו מאמינים כי גם בתקופה הקרובה, בצד המגבלות, נמשיך לשמור על יציבות בתוצאות הכספיות של הקבוצה כולה."

 

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש