ברם תעשיות שבשליטת משפחת ברמלי, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2020. השפעת הקורונה על עסקי החברה ברבעון היתה שולית והחברה הראתה שיפור ברווחיות התפעולית הנקיה ב-Ebitda ובתזרים המזומנים
המכירות ברבעון הסתכמו לסכום של כ-34.7 מיליון שקל לעומת מכירות של כ-29.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול (18%) נבע ממכירות בחו"ל תוך שהוא מקזז קיטון של 6% במכירות לשוק המקומי.
הרווח הגולמי הסתכם בכ-8.7 מיליון שקל לעומת רווח של כ-6.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר השיפור (39%) נבע מגידול בהיקפי המכירות והתייעלות תפעולית בחו"ל. הרווח התפעולי הסתכם בכ-3.6 מיליון שקל לעומת רווח של כ-0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה רשמה חברה רווח נקי של 1.9 מיליון שקל לעומת רווח של כ-0.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הביצועים המשופרים מתבטאים גם בשיפור ב-Ebitda שהסתכמה ברבעון השלישי בכ-7.2 מיליון שקל לעומת כ-4.8 מיליון שקל ואילו בתשעת החודשים הסתכמה ה-Ebitda בכ-19.1 מיליון שקל לעומת כ-15.4 מיליון שקל בתקופת תשעת החודשים הראשונים של 2019 ובהשוואה לכ-18.9 מיליון שקל בכל 2019.
תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם בתשעת בחודשים הראשונים בכ-22 מיליון שקל לעומת כ-11 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אלי ברמלי, מנכ"ל ברם תעשיות אומר: "הרבעון השלישי של השנה מבטא בעיקר את המשך הגידול בפעילות מול רשתות השיווק בארצות הברית שבהם אנו רואים את מנוע הצמיחה העיקרי בשנים הקרובות , כמו כן בשוק המקומי עשינו התאמות והתייעלות בהתאם למכירות ואיננו רואים נכון להיום השפעה מהותית של הקורונה על עיסקי החברה. השוק המקומי מתייצב ואילו בחו"ל אנחנו חווים ביקושים והתרחבות נאה שנמשכת גם לאחר תום הרבעון".
לברם תעשיות שלושה מפעלי יצור, שניים בשדרות ואחד בארה"ב והיא עוסקת בייצור אריזות פלסטיק לתעשיית המזון. בין לקוחותיה רשת חצי חינם, טמפו, מחלבות גד, טרה, יוחננוף, תנובה ועוד.
בנוסף מייצרת החברה מורי פלסטיק לבית שהם מנוע הצמיחה של החברה ומוכרת אותם לרשתות קמעונאיות בעיקר בארה"ב כגון וול-מארט, טארגט, T.J Maxx, אמזון, ALDI ,Tesco, Family Dollar, Carrefour ואחרים.