רשת הסופרמרקטים פרשמרקט מדווחת על תוצאותיה הכספיות ומציגה דוחות חזקים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020.
המכירות ברבעון הנוכחי הסתכמו בכ-409 מיליון ש"ח לעומת כ- 298 מיליון ש"ח ברבעון המקביל גידול של כ-37%, הנובע כתוצאה מגידול בהיקפי הפעילות של החברה, ובעיקר כתוצאה מתחילת הפעילות העסקית בסניפי סופר דוש ובסניפים שנרכשו מנחום ביתן בדצמבר 2019. וכן כתוצאה מהגידול במכירות בתקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה.
החברה מציגה ברבעון השלישי גידול של כ-95% ברווח הנקי, שהסתכם בכ- 28.7 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ-14.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, בעיקר בשל הגידול בהיקפי הפעילות.
הרווח הגולמי גדל בכ- 43% ברבעון הנוכחי והסתכם בכ- 143 מיליון ש"ח, לעומת כ- 100 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. ברווח התפעולי נרשם גידול של כ-88% לכ- 41 מיליון ₪, לעומת רווח תפעולי של כ-22 מיליון ₪ ברבעון המקביל. בעיקר בשל הגידול בהיקפי הפעילות.
בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה, החברה מציגה גידול דרמטי של כ-108% ברווח הנקי, שהסתכם בכ- 84 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ-41 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, בעיקר בשל הגידול בהיקפי הפעילות.
המכירות בתשעה חודשים הסתכמו בכ-1,204 מיליון ש"ח לעומת כ- 813 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, גידול של כ-48%.
עוד מציגה החברה גידול של כ- 55% ברווח הגולמי מתחילת השנה שהסתכם בכ- 422 מיליון ש"ח, לעומת כ- 272 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה וגידול של כ-99% ברווח התפעולי שהסתכם בכ- 122 מיליון ₪, לעומת רווח תפעולי של כ-61 מיליון ₪ בתקופה המקבילה. בעיקר בשל הגידול בהיקפי הפעילות.
לחברה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בתשעה חודשים על סך 188 מ’ ₪, לעומת תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת לתקופה המקבילה על סך כ-93 מ’ ₪, וזאת בעיקר בשל הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות.
החל מיום 1 בספטמבר 2019, החברה מפעילה באופן מלא את ארבעת סניפי רשת סופר דוש. בנוסף, החל מתום חודש דצמבר 2019, החברה מפעילה שלושה סניפים נוספים, שנרכשו מחברות בבעלות נחום ביתן.
רכישות אלו הגדילו את מספר הסניפים הכולל של הרשת מ-31 ל-38 ואת שטחי המסחר של החברה מכ-22 אלפי מ"ר לכ-32 אלפי מ"ר. הפעלתם המוצלחת של הסניפים, וכן השיפור בתנאי הסחר של החברה מובילים לשיפור בפרמטרים רבים בדוחותיה הכספיים של החברה.
בנוסף, החברה חתמה על הסכמים לרכישת הפעילות העסקית של שלושה סניפים נוספים עם יינות ביתן בע"מ, וחברות בנות שלה, וזאת בשטח מכירה ברוטו של כ-3,000 מ"ר.