רשת הסופרמרקטים פרשמרקט מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של 2020 ולחציון הראשון של השנה, אותו היא מסכמת ברווחי שיא על רקע הגידול בהיקפי הפעילות סביב משבר הקורונה. החברה מפעילה באופן מלא את ארבעת סניפי רשת סופר דוש ושלושה סניפים שנרכשו מחברות בבעלות נחום ביתן.

 

רכישות אלה הגדילו את מספר הסניפים הכולל של הרשת מ-31 ל-38. הפעלת הסניפים וכן השיפור בתנאי הסחר של החברה מובילים לשיפור בפרמטרים רבים בדוחות החברה.

 

המכירות ברבעון זה שהסתכמו בכ-383 מיליון ש"ח לעומת כ- 258 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, גידול של כ-48%. בחציון כולו חל גידול של כ-54% במכירות שהסתכמו בכ-795 מיליון ש"ח לעומת כ- 515 מיליון ש"ח בחציון המקביל.

 

עוד מציגה החברה גידול של כ- 57% ברווח הגולמי ברבעון הנוכחי שהסתכם בכ- 136 מיליון ש"ח, לעומת כ- 87 מיליון ש"ח ברבעון המקביל.  גידול של כ-96% הושג ברווח התפעולי ברבעון הנוכחי שהסתכם בכ- 37 מיליון ₪, לעומת רווח תפעולי של כ-19 מיליון ₪ ברבעון המקביל. בעיקר בשל הגידול בהיקפי הפעילות.

 

בשורה התחתונה, מציגה החברה גידול של כ-100% ברווח הנקי, שהסתכם בכ- 25.5 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ-13 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. בחציון הראשון הרווח הנקי הסתכם ב-55 מיליון ש"ח לעומת 25.8 מיליון ש"ח בחציון המקביל, גידול של 114%. שיעור הרווח הנקי בחציון עלה מ-5% ל-7%.

 

לחברה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת לחציון הנוכחי על סך 124 מ’ ₪, לעומת תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת לחציון המקביל על סך כ-48 מ’ ₪.

 

לאחר פרסום הדוחות הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד מרווחיה השוטפים בהיקף של כ-30 מיליון ש"ח.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש