הכנסות איתמר מדיקל ברבעון הראשון של 2020 גדלו ב-38% ל-8.4 מיליון דולר

הכנסות WatchPAT רשמו גידול של 41% ל-8.2 מיליון דולר; החברה סיימה את הרבעון הראשון עם מזומנים ושווי מזומנים בסכום של 50.4 מיליון דולר

חדשות ספונסר 27/05/2020 14:35

א+א- 1

איתמר מדיקל (NASDAQ & TASE: ITMR), חברת טכנולוגיה רפואית, המתמקדת בפיתוח ומסחור של מכשירים ופתרונות רפואיים לא פולשניים המסייעים לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2020.

 

ההכנסות ברבעון הראשון של 2020 גדלו ב-38% ל-8.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019. הגידול בהכנסות נבעה מגידול במכירות WatchPAT בארה"ב וביפן. הכנסות WatchPAT ברבעון הראשון של 2020 גדלו ב-41% ל-8.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.8 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019.

 

הכנסות WatchPAT בארה"ב ברבעון הראשון של 2020 גדלו ב-42% ל-6.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019. מכירות המוצרים המתכלים והמתחדשים, כולל WatchPAT ONE, היוו כ-75% מסך מכירות ה-WatchPAT בארה"ב ברבעון הראשון של 2020, בהשוואה ל-77% ברבעון המקביל ב-2019 .

 

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2020 גדל ל-6.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2019. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2020 עמד על כ-76%, בהשוואה ל-77% ברבעון המקביל ב-2019 . הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מעלייה במכירות WatchPAT ONE.

 

ההפסד הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-2.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. על בסיס Non-IFRS, ההפסד הנקי ברבעון הראשון עמד על 1.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019.

 

ההפסד הנקי על בסיס Non-IFRS ברבעון הראשון אינו כולל הוצאות של כ-0.6 מיליון דולר בתשלומים מבוססי מניות, פחת והפחתות של רכוש קבוע ונכסים בלתי מוחשיים, שינוי בהפרשה לחובות מסופקים ואבודים ורווח משערוך של נגזרים, בהשוואה להכנסות נטו של כ-(0.1) מיליון דולר במרכיבים דומים ברבעון המקביל ב-2019.

 

נכון ליום 31 במרץ 2020, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בסכם של 50.4 מיליון דולר. סכום זה כולל את התמורה נטו מההנפקה הציבורית בארה"ב שהושלמה בחודש פברואר 2020 בסך של 37.1 מיליון דולר.

 

"תוצאות הרבעון הראשון שלנו משקפות התחלה חזקה של השנה, אשר ממשיכה לרבעון השני. על אף החולשה במכירות בדיקות ה-WatchPAT לשימוש חוזר, בעיקר בשל מגיפת הקורונה, אנו רואים עלייה דרמטית במכירות מכשיר ה-WatchPAT ONE – מכשיר בדיקת השינה הביתית החד פעמי היחיד הזמין כיום", ציין גלעד גליק, נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל.

 

"אלה זמנים קשים ללקוחות שלנו ולמטופלים שלהם, אך אנו מקווים שנוכל להמשיך לשחק תפקיד מרכזי בתמיכה בהתפתחות המואצת של טיפול ביתי תוך שימוש בפלטפורמות בריאות דיגיטליות. חשוב מכך, בעוד עולם הבריאות, ככל הנראה, עובר לסביבה יותר וירטואלית וניהול סיכונים הנוגעים לזיהומים הינו בעדיפות גבוהה, אנו מזהים הזדמנות עצומה להגיע לכ-26% מהמבוגרים בעולם הסובלים מדום נשימה בשינה באמצעות פלטפורמת האבחון שלנו", סיכם גליק.

 

 

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    למה אין בכותרת כמה הפסידו?

    זו לא חברת הזנק. זו החברה שהחלה מכירות משמעותיות כבר ב2004. רוב חברות הביוכלום - רק חולמות על הכנסות. עברו 16 שנה - המכירות גדלו , אבל לא מספיק בשביל רווח.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ATUK19 27/05/2020 14:51