חדשות שוק ההון

אבוג’ן: פועלת למיתוג מחדש בהתאם לאסרטגיית הביולוגיה המיחשובית

ברקע: הרחבת היכולות הטכנולוגיות של החברה לפיתוח מוצרים המבוססים על מיקרובים ומולקולות קטנות, והרחבת פעילות החברה לתחומים נוספים בחקלאות ובבריאות האדם

מערכת ספונסר 20/05/2020 17:01

א+א- 2

אבוג’ן , מודיעה היום על מיתוג חדש ומצהירה כי הזהות התאגידית החדשה תואמת את הרחבת חזון החברה והמודל העיסקי החדש שלה.

"במהלך השנים האחרונות אבוג’ן עברה שינוי משמעותי בהיקף ומגוון הפעילויות שלה, ואנו פועלים כעת במרץ להצגת החזון המורחב והאסטרטגיה שלנו לקהילת העסקים והמשקיעים. אני מאמין כי המיתוג החדש מייצג נאמנה את המבנה ותחומי הפעיליות החדשים של החברה וישרת אותנו היטב בתקשור הפעילות שלנו לשווקים חדשים ורחבים יותר." אמר עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג’ן.

אבוג’ן נוסדה בשנת 2002 כשהתפצלה מחברת קומפיוג’ן בע"מ, והתמקדה בראשית דרכה ביישום יכולות הביולוגיה המיחשובית שלה בתחום החקלאות, תוך התמקדות בשיפור תכונות בזרעים על ידי הנדסה גנטית. שינויים בשוק החקלאות ובהעדפות הצרכנים, הובילו את אבוג’ן להחלטה להרחיב את החזון שלה ואת הפעילויות לתחומים ופלחי שוק נוספים. גיוס ההון המשמעותי בסוף שנת 2013 במסגרת הנפקה לציבור, איפשר לחברה לממש אסטרטגיה זו של שיפור הטכנולוגיה והתרחבות לפלחי שוק חדשים.

בשנים לאחר מכן, הנהלת החברה נקטה בסדרת צעדים ושינויים. שתי החלטות עיקריות בבסיס שינוי זה; הראשונה - הרחבת היכולות הטכנולוגיות של החברה בתחום הביולוגיה המיחשובית לפיתוח מוצרים המבוססים על מיקרובים ומולוקולות קטנות, בנוסף לגנומיקה. השניה - הרחבת פעילות החברה לתחומים נוספים בחקלאות ואף מעבר לתחום החקלאות, לתחום בריאות האדם. החלטות אלו הובילו להתפתחות יכולות הביולוגיה המיחשובית של אבוג’ן, פלטפורמת ה- CPB (Computational Predictive Biology), המכוונת להעלאה משמעותית של סיכויי ההצלחה של פיתוח מוצרים לתעשיות מדעי החיים, תוך צמצום משך ועלויות הפיתוח. במקביל, החברה הקימה חטיבות לפיתוח מוצרים המתמקדות כל אחת בפיתוח מוצרים בפלח השוק ספציפי לה, תוך שימוש בפלטפורמת ה- CPB כיתרון תחרותי.

בשנת 2018 אבוג’ן הודיעה על עדכון המבנה התאגידי שלה באופן שיתמוך בהתרחבות של הפעילויות החדשות. החברה החלה ביישום תוכנית שהתמקדה בהקמת חברות-בנות המתבססות על פעילויות החטיבות שהיו קיימות בה, ומתמקדות בהמשך פיתוח המוצרים. ארבע חברות-בנות חדשות הוקמו בתחומי בריאות האדם והחקלאות: ביומיקה, אג-פלנוס, לביא-ביו וקאנוניק (על פי סדר הקמתן), שהצטרפו לחברה-בת קודמת של אבוג’ן, קסטרה. במקביל, אבוג’ן המשיכה להתמקד בשיפור פלטפורמת ה- CPB, המשמשת כבסיס טכנולוגי המשרת את כל הקבוצה דרך הסכמי רישיון.

חביב הוסיף כי: "כיום, אבוג’ן מספקת פתרונות המבוססים על ביולוגיה-מיחשובית המותאמים לגילוי ופיתוח מוצרים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים לתעשיות מדעי החיים, ובכללן בריאות האדם, חקלאות ויישומים תעשייתיים. החברות - הבנות עומדות בפני אבני דרך, אשר אנו מאמינים שעם השגתן ייצרו ערך משמעותי. פרטים על אבני דרך אלו ניתן למצוא במצגת המשקיעים החדשה שלנו, שפורסמה היום. אנחנו מתעתדים כעת להמשיך ולרתום את עוצמת פלטפורמת ה- CPB לטובת שיתופי פעולה נוספים עם שותפים אסטרטגיים ולהפקת ערך כבעלי-מניות בחברות-הבנות בציפייה שערכן יבטא את ההשגים שלהן בשנים הקרובות".

2 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    תיקון ידידי..יש הכנסות מינוריות

    הצפי להתחלת הכנסות יפות יותר בשנת 2022 כרגע בשתי חברות לביא ביו וקאנוניק...(2021 זה יהיה קדם מכירות מסחריות)...אם כבר מדברים על תערוכות..הם ביטלו משהו כמו 4 תערוכות שהיו צריכים לסוע אליהן עד סוף מרץ..כך שחסכו בזה וכמובן כל התערוכות שלא התקיימו מאז... יש פה בקופה אכן כסף לשנתיים וחצי והרבה קודם לכן יגוייס כסף ל-2-4 מהחברות הבנות קח שלא נדולל בחברה עצמה. אם אתה תסתכל על הודעות החברה, תראה שהם ממש שמרנים..ממש הפוך מההודעות של כל החברות השקריות שמנסות לפוצץ כמה שיותר בהודעה העיקר שהמניה תקפוץ ותאכלנה לגייס
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    dambo2 24/05/2020 14:34

  2. 2
    זה אומר הוצאות! לא הכנסות. |3|

    הנה עוד הודעת סרק של חברה עם 0 הכנסות. הודעה על הוצאה. מיתוג מחדש עולה כסף. כמו תערוכה . כמו כנס משקיעים. כמו ניסוי . ניסוי עולה כסף. לא סיבה לעליה אם לא יצליח. ההבדל היחיד בינה לבין זבל הביומד + סייפטי, ננו, פורסייט שזו חברה שאני מחזיק. כי כתבו כאן שהכסף לא ייגמר לפני שתתחיל למכור ב2021. אשרי המאמין. וזה עוד הבדל. לא יהיה גיוס אחרי ההודעה כמו במניות הסבל ומניות השקר.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ATUK19 20/05/2020 17:12