חדשות שוק ההון

אלוט: צמיחה של 16% בהכנסות הרבעון הראשון של 2020

ההפסד הנקי השתפר ל-0.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 1.9 מיליון דולר; החברה מאשררת את תחזית ההכנסות לשנת 2020 בטווח של 135-140 מיליון דולר

חדשות ספונסר 12/05/2020 12:47

א+א-

חברת אלוט הדואלית, ספקית פתרונות בינת רשת ואבטחה לספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מודיעה היום על תוצאותיה הכספיות הלא מבוקרות לרבעון הראשון של שנת 2020.

 

ההכנסות ברבעון הראשון של 2020 הסתכמו ב-29.3 מיליון דולר, גידול של 16% בהשוואה להכנסות של 25.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019.

 

הרווח הגולמי על בסיס GAAP ברבעון הראשון של 2020 הסתכם ב-21.7 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 74.0%), שיפור של 20% בהשוואה לרווח גולמי של 18.0 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 71.2%) ברבעון הראשון של 2019. הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון של 2020 הסתכם ב-21.9 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 74.8%), שיפור של 19% בהשוואה ל-18.3 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 72.4%) ברבעון הראשון של 2019.

 

ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון הראשון של 2020 השתפר ל-1.7 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 3.3 מיליון דולר, או 10 סנט למניה, ברבעון הראשון של 2019. ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון של 2020 השתפר ל-0.4 מיליון דולר, או 1 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP-NON של 1.9 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, ברבעון הראשון של 2019.

 

מזומנים והשקעות נכון ל-31 במרץ 2020, הסתכמו ב-110.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-117.6 מיליון דולר בתאריך ה-31 בדצמבר, 2019.

 

בד בבד עם פרסום הדוחות מאשררת הנהלת אלוט את התחזית הקודמת שפורסמה, וצופה כי ההכנסות לשנת 2020 יצמחו לטווח של 140-135 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית דו ספרתית מואצת. בנוסף, הצפי הוא כי הכנסות הרבעון השני יהיו גבוהות מההכנסות שדווחו לרבעון הראשון של 2020.

 

בנוסף, ההנהלה ממשיכה לצפות לחזרה לרווחיות על בסיס רבעוני לפני סוף שנת 2020 וכן מצפה לחתום על מספר עסקאות נוספות בתחום האבטחה במודל של הכנסות חוזרות במהלך שנת 2020 וחוזרת ומדגישה כי ה-MAR (המקסימום של פוטנציאל ההכנסות השנתי של כלל העסקאות) ב-2020 צפוי לעלות על 140 מיליון דולר.

 

ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט, מסר: "אנו מרוצים מתוצאות החברה ברבעון הראשון. ההכנסות צמחו ב-16% בהשוואה לרבעון קודם לצד שיפור בשיעורי הרווחיות והמשך התמקדות לקראת מעבר החברה לרווחיות".

 

מר ענתבי הוסיף, "מגפת ה-COVID-19 מציבה בפני אלוט אתגרים וגם הזדמנויות. מפעילות תקשורת ברחבי העולם מזהות גידול של עד כ-40% בדרישה לרוחב פס, כמו גם עלייה בהתקפות הסייבר על צרכנים ועל עסקים קטנים ובינוניים. בעוד שחלק מהמפעילות דוחות משימות שהן מחשיבות כפחות קריטיות, אנו רואים שהדרישה הכוללת למוצרי ושירותי אלוט, נשארה ברמות דומות לאלו שראינו לפני ה-COVID-19, ובאזורים מסוימים, ישנה אף עלייה בדרישה במידה מסוימת".

 

"על אף המעבר לעבודה מהבית של עובדי אלוט ושל עובדי הלקוחות שלנו והתאמות נוספות אשר כולנו ביצענו, אנו ממשיכים לפעול במטרה להשיג את יעדינו ובדרך להשיג את התוכנית המקורית של 2020. אני מאמין כי בטווח הרחוק, הצורך הגדל לרוחב פס ולפתרונות אבטחת סייבר יגדילו את הדרישה לפתרונות אלוט".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה