מיי סייז, המפתחת ומייצרת פתרונות מדידה בסמארטפונים, מדווחת כי פיתחה פתרון לרכישה ללא מגע באמצעות אפליקציית MySizeID. באמצעות האפליקציה, לקוחות יוכלו לאתר את המוצר הרצוי להם דרך האפליקציה, כולל זיהוי המידה המתאימה. לאחר מכן הלקוחות יוכלו גם לרכוש את המוצר, כאשר התהליך כולו מתבצע דרך האפליקציה.
האפליקציה למעשה תאפשר ללקוח למדוד את עצמו, ואז תמצא עבורו את המידה המתאימה בכל מותג שבו יתעניין.
מנכ"ל מיי סייז רונן לוזון: "אנו נמצאים בתקופה חסרת תקדים, כאשר וירוס הקורונה הופך את טכנולוגיית הרכישה ללא מגע להכרחית. יותר ויותר חנויות נפתחות מחדש, ואנחנו מאמינים שגם לאחר שיוסרו מגבלות הסגר, יחולו שינויים ארוכי טווח בהתנהגות הצרכנים. אחד השינויים צפוי להיות העדפה לרכישה ללא מגע בחנות".