מיי סייז משיקה פתרון ”שופינג ללא מגע” לקמעונאים

אפליקציה חדשה תאפשר ללקוח למדוד את עצמו, ולאתר את המידה המתאימה בכל מותג. הלקוח יוכל גם לשלם ולסיים את תהליך הרכישה דרך האפליקציה

מערכת ספונסר 11/05/2020 16:52

א+א- 1

מיי סייז, המפתחת ומייצרת פתרונות מדידה בסמארטפונים, מדווחת כי פיתחה פתרון לרכישה ללא מגע באמצעות אפליקציית MySizeID. באמצעות האפליקציה, לקוחות יוכלו לאתר את המוצר הרצוי להם דרך האפליקציה, כולל זיהוי המידה המתאימה. לאחר מכן הלקוחות יוכלו גם לרכוש את המוצר, כאשר התהליך כולו מתבצע דרך האפליקציה.

האפליקציה למעשה תאפשר ללקוח למדוד את עצמו, ואז תמצא עבורו את המידה המתאימה בכל מותג שבו יתעניין.

מנכ"ל מיי סייז רונן לוזון: "אנו נמצאים בתקופה חסרת תקדים, כאשר וירוס הקורונה הופך את טכנולוגיית הרכישה ללא מגע להכרחית. יותר ויותר חנויות נפתחות מחדש, ואנחנו מאמינים שגם לאחר שיוסרו מגבלות הסגר, יחולו שינויים ארוכי טווח בהתנהגות הצרכנים. אחד השינויים צפוי להיות העדפה לרכישה ללא מגע בחנות".

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    חברת השקר הכי גדולה

    מכל חברות הפחחח - מיי סייז מנצחת בהודעות סרק ואפילו בשקרים. הכנסות 218 אלף שח ב2019 . 1% מההוצאות. ובבקשה אל תגידו - לוקח זמן למכירות. זה מה שהחברה צפתה לפני שנתיים שלוש כשהבטיחה הבטחות? אני זוכר את ההודעה על שת"פ עם חברת משלוחים. "התוכנה תחסוך ללקוח מיליון דולר". וכמה שילם הלקוח? כמעט כלום.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ATUK19 11/05/2020 17:53