אלגומייזר עוברת לפעילות מסחרית בתחום ה-Native to Search

על פי אינדיקציות ראשונות שקיבלה החברה פעילות זו הינה מתחומי הצמיחה הגדולים בעולם הפרסום המקוון

חדשות ספונסר 10/05/2020 12:23

א+א-

חברת אלגומייזר עוברת לפעילות מסחרית בתחום ה-Native to Search. אלגומייזר השיקה בסוף 2019 את מערכת ה-Native To Search, אשר פיתחה חברת לינקיורי, חברה פרטית שבשליטת החברה, ובחודשים האחרונים הרחיבה את שיווק המוצר.

 

בימים אלו, מדווחת החברה כי היא חווה גידול בהיקפי הפעילות במוצר זה ועל פי אינדיקציות ראשונות פעילות זו הינה מהתחומים הצומחים בעולם הפרסום המקוון. להערכת החברה, שיעורי הרווחיות בתחום זה גבוהים יותר משיעורי הרווחיות המקובלים בעולם הפרסום באינטרנט

 

כחלק מפעילות זו, הרחיבה אלגומייזר בחודשים האחרונים את רשת השותפים המסחריים שלה לצורך שיווק המוצר ואף חברה לשותפים מובילים בתחום.

 

Native to search הינה מערכת אוטומטית לקניה ומכירה של שטחי פרסום לפי מילות חיפוש, המערכת מבצעת אופטימיזציה במספר רבדים ומוצאת את השילוב האופטימלי שמייצר מקסימום רווח בזמן נתון. המוצר מאפשר הצגת פרסומות מותאמות אישית בהתאם לתכנים אליהם נחשף כל גולש, אשר יספקו לו תוצאות חיפוש רלוונטיות ומותאמות עבורו.

 

אלגומייזר נסחרת במדד תל אביב צמיחה, במכפיל הפסדי. ב-12 החודשים האחרונים איבדה החברה קרוב ל-70% מערכה, תוך שהיא מחפשת את כיווני הצמיחה הנכונים עבורה. במהלך שנת 2019 דיווחה החברה על מספר תהליכי התייעלות ומיקוד. החברה הודיעה על המשך תהליכי המיקוד ועל כוונתה להרחיב פעילות החברה באמצכות רכישה או מיזוג של חברות סינרגטיות. 

 

מנכ"ל החברה נועם בנד ששימש גם כיו"ר עזב אחרי 6 שנים בתפקיד, ובמקומו מונה עמיחי חדד. את שנת 2019 סיכמה אלגומייזר עם הכנסות של 151 מיליון ₪ ובהפסד של 24.1 מיליון ₪. בנוסף, בשנת 2019 הציגה אלגומייזר גידול של כ- 50% בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת של הקבוצה, אשר הסתכם לסך של כ-8,853 אלפי ש"ח, וזאת בהשוואה לתזרים מזמנים של 5,885 אלפי ש"ח בשנת 2018.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה