הקורונה לא משפיעה על אלוט, מאשרת את התחזית ל-2020

ההכנסות הצפויות לרבעון שהסתיים ב-31 במרץ השנה יעמדו על כ-29 מיליון דולר; ההנהלה צופה כי הרבעון השני ישקף גם הוא צמיחה בהכנסות

חדשות ספונסר 16/04/2020 13:19

א+א-

חברת אלוט תקשורת הדואלית, מעדכנת בדבר השפעות וירוס הקורונה על פעילויות החברה ועסקיה נכון לתאריך זה ונראה שמשבר וירוס הקורונה פוסח על החברה שהכנסותיה ממשיכות לגדול.

 

ההנהלה צופה כי הכנסות הרבעון הראשון, אשר הסתיים ב-31 במרץ 2020, יסתכמו בכ-29 מיליון דולר בהשוואה ל-25.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019. יש לסייג שהתוצאות הפיננסיות לרבעון הראשון אינן מבוקרות, ועל כן המספר המדווח הינו בגדר הערכה ואינו סופי.

 

במהלך הרבעון הראשון של 2020 נדחתה חתימתן של מספר עסקאות בהשפעת התפשטות וירוס הקורונה ואלו צפויות להיחתם במהלך הרבעון השני. במהלך הרבעון הראשון, אלוט חתמה על מספר עסקאות בתחום הסקיוריטי, ביניהן שתי עסקאות, במודל של הכנסות חוזרות, עם מפעילות חדשות (עסקה קטנה ב-APAC ועסקה בינונית נוספת באמריקה הלטינית). ההנהלה צופה כי הרבעון השני ישקף רבעון של צמיחה בהכנסות הן בהשוואה לרבעון השני ב-2019 והן בהשוואה לרבעון הראשון של 2020.

 

באלוט מבהירים כי רוב כוח העבודה של החברה עבר לעבודה מהבית, ועל כן מפנה החברה משאבים רבים במטרה להבטיח המשך עבודה סדירה ויעילה.

 

"אלוט ממשיכה לשים דגש מרכזי ולהתמקד בעמידה בהתחייבויות ללקוחותינו ובלוחות הזמנים אשר הצבנו", אמר ארז ענתבי מנכ"ל אלוט. "אנו ממשיכים להעניק תמיכה מרחוק ללקוחותינו ולספק את מוצרי החברה והתקנתם, במקביל להמשך פיתוחם. אנו ממשיכים לקבל הזמנות חדשות ולחתום על חוזים עם לקוחותינו. כמו כן, אנו ממשיכים לעבוד במטרה להשיג את יעדינו ולעמוד בתוכנית השנתית".

 

"אנו מזהים מספר שינויים ברשתות של ספקיות תקשורת, הכוללים עלייה חדה של כ-30%-40% בנפח התעבורה ברשת. כמו כן, לקוחותינו חווים גם עלייה בהתקפות הסייבר דוגמת התקפות פישינג. בנוסף, אנשים אשר עובדים או לומדים מהבית הגבירו בצורה משמעותית את השימוש באפליקציית תקשורת (כגון Zoom, Microsoft Teams ואחרות)”. 

 

ענתבי הוסיף, "כתוצאה מהשינויים הללו אנו רואים מגמות חדשות בקרב חלק מן הלקוחות שלנו. כל מפעילות התקשורת איתן אנו עובדים המשיכו לעבוד, אולם רבים מהצוותים שלהן עובדים מרחוק, והעבודה שאנו מקיימים מולם נעשית אף היא מרחוק. רבות ממפעילות אלו, נדרשות להגדיל את נפח הפס הרחב בכדי לתמוך בלקוחותיהן ואף ביקשו מאלוט להרחיב את רישיונות הפס הרחב שלהן.

 

חלק מן המפעילות משנות את סדרי העדיפויות שלהן ודוחות משימות פחות קריטיות, בעוד שאחרות ממשיכות להציע ללקוחותיהן שירותים חדשים כגון שירותים בתחום הסקיוריטי”.

 

"בתקופה זו אנו רואים כי הביקוש הכולל מלקוחותינו, נמשך בשיעורים דומים לאלה לפני פרוץ המגפה, ובאזורים מסוימים ישנה אף עלייה בביקוש. אנו צופים לעיכובים בחתימה על עסקאות חדשות במודל של הכנסות חוזרות בתחום הסקיוריטי, אולם צופים כי נחתום על עסקאות נוספות במהלך שנת 2020".

 

מר ענתבי סיכם, "על בסיס הנסיבות הקיימות ובהתחשב בשינויים בתעבורה ברשת שמזהות מפעילות התקשורת, ובהתחשב בצבר ההזמנות הקיים והצפי לעסקאות חדשות, נכון לעכשיו, אנו מאשרים מחדש את התחזית המלאה לשנת 2020, הכוללת צפי להכנסות שנתיות בטווח של 135-140 מיליון דולר, וחוזים חדשים בתחום הסקיוריטי במודל של הכנסות חוזרות עם MAR מצטבר של 140 מיליון דולר".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה