איילון ביטוח תעניק שירות לקוחות בתוכנת וואטסאפ

לקוחות החברה יוכלו לתקשר עם נציגי השירות של איילון ולבצע פעולות בנושא ביטוחי רכב, דירה, בריאות וחיים

מערכת ספונסר 22/01/2020 17:08

א+א-

איילון חברה לביטוח הודיעה כי היא מרחיבה את ערוצי השירות הדיגיטליים ומאפשרת ללקוחותיה לקבל שירות באמצעות תוכנת המסרים המיידיים "וואטסאפ".

החברה קיבלה רישוי מחברת וואטסאפ לפתוח ולנהל ערוץ רשמי, נוסף על ערוצים דיגיטליים אחרים בהם איילון מעניקה שירות: אתר האינטרנט והבוט אותו החלה להפעיל בשנה האחרונה.

לדברי החברה, מעתה, באמצעות הוואטסאפ, יוכלו הלקוחות לתקשר עם נציגי השירות של איילון ביטוח בזמן אמת, לשאול שאלות ולבצע מגוון פעולות בנושא ביטוחי רכב, דירה, בריאות וחיים.

רוני ליכטנשטיין שני, סמנכלי"ת חדשנות, שירות ומשאבי אנוש באיילון: "אנו מקפידים לתת מענה בזמן ובמקום שהלקוחות צריכים אותנו. ברור לנו שלקוחותינו צמודים לטלפון הסלולרי ולווטסאפ אשר פעילים 24/7, ועל כן חשוב לנו לתת להם מענה בערוץ המועדף עליהם. אנחנו ממשיכים ללמוד ולהבין לעומק את צרכי הלקוחות ואת ההעדפות שלהם בכדי לפתח ערוצים ושירותים דיגיטליים נוספים".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה