מחשבים וטכנולוגיה

סיילספורס מציגה חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI

החברה הכריזה כי תרחיב את יכולות העוזר האישי "איינשטיין" שפיתחה כך שיותאם לכל מכשיר חכם ותאפשר לכל אפליקציה שנבנתה על גבי סיילספורס להיות מתופעלת גם באמצעות קול

חדשות ספונסר 01/12/2019 15:16

א+א-

סיילספורס, הפועלת בתחום שירותי הענן וה-CRM מביאה את שירותי זיהוי הקול והדיבור לכל הלקוחות. עם העוזר האישי "איינשטיין", שינחה כל פעולה, תובנה וחיזוי, מכל מקום.

 

שירותי זיהוי הקול והדיבור הופכים במהירות לממשק משמעותי בחיינו. כמעט מחצית ממשקי הבית בארה"ב כבר משתמשים במכשירים המופעלים על ידי קול לפעילויות יומיומיות. סיילספורס הכריזה כי היא תרחיב את יכולות העוזר האישי "איינשטיין" ותאפשר לכל אפליקציה שנבנתה על גבי סיילספורס להיות מתופעלת גם היא באמצעות קול.

 

בניית אפליקציות מופעלות באמצעות קול בהתאמה אישית לכל תהליך עסקי באמצעות המיומנויות הקוליות של "איינשטיין", חברות יוכלו ליצור אפליקציות המותאמות אישית לצרכיהן ולתהליכי העבודה שלהן, ולהפוך את תהליכי העבודה לפשוטים ויעילים יותר על ידי הפעלה באמצעות קול. פעולות כמו עדכונים מהשטח בזמן אמת, ביצוע משימות או הזנת נתונים – יהפכו לפשוטות ומדויקות באמצעות הפעלה קולית.

 

החידושים בפלטפורמת "איינשטיין" יאפשרו למשתמשים לייצר תובנות לגבי הלקוחות ובכך להבטיח להם שירות מחובר ומותאם באופן אישי.

 

בין השירותים החדשים - שירות ענן קולי חדש (Service Cloud Voice), המשלב טלפוניה בתוך שירות ענן, תקשורת אחידה, ערוצים דיגיטליים ונתוני CRM בזמן אמת ובקונסולה מרכזית אחת, במקום מסכים מרובים. כמו כן, יכולת תמלול אוטומטית להזנת נתונים תאפשר חיסכון משמעותי בזמן ויכולת תגובה מהירה ומדויקת לפניות של לקוחות.

 

 כמו כן, איינשטיין, מספק המלצות בדבר הפעולה או התגובה הבאה של הסוכן ובכך מעלה את סיכויי הצלחתו. בנוסף, קונסולת הפיקוח החדשה מאפשרת למנהלים להציג את כל השיחות בזמן אמת, ולראות את מיקומן, להבין אילו מיומנויות יש לכל סוכן ולהתאים בין הסוכן המתאים ביות לשיחה הנכנסת בזמן אמת.

 

שירות "שיחות אימון" חדש (Einstein Call Coaching) מאפשר למנהלי תיקי לקוחות לראות תובנות ומגמות דרך נתוני שיחה. באמצעות תוכנת עיבוד שפה המזהה מילות מפתח בתמלילי שיחות, מנהלים יקבלו התראות על מגמות כמו אזכורים של מתחרים, ושיטות עבודה מומלצות בנושאים כמו איך לטפל בחשש של הלקוח בנוגע לאיכות המוצר או התמקחויות על מחירים.

 

בספטמבר האחרון הצטרפה סיילספורס לחברת אמזון וחברות טכנולוגיה מובילות אשר הכריזו על יוזמת "איינשטיין לכל מכשיר", תוכנית חדשה אשר נועדה להבטיח כי מוצרים תומכי שירותי קול מספקים ללקוחות אפשרויות בחירה. כחלק מכך, "איינשטיין" ושירות זיהוי הקול והדיבור יתאימו למגוון מכשירים, מרמקולים חכמים לסמארטפונים.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה