חדשות משפט

בקשה לתביעה ייצוגית נגד בזק בגלל התשלום הקבוע בטלפון קווי

לקוחות החברה טוענים שהחברה לא מפרטת את מרכיבי התשלום הקבוע בגין קו טלפון או את הסכום המבוקש; הנזק האישי הנטען הוא 490 ש"ח ללקוח

חדשות ספונסר 28/10/2019 12:25

א+א-

חברת בזק מדווחת היום כי ב-10.10.2019 הוגשה בקשה לאישור תביעה כתובענה ייצוגית נגד החברה, בבית המשפט המחוזי בחיפה.

 

בבקשה נטען כי בזק אינה מפרטת בחשבונית ובהודעת התשלום שנשלחת לצרכן את מרכיבי התשלום הקבוע בגין קו טלפון ואת סכומם, וזאת בניגוד לחוק הגנת הצרכן. בהתאם לכך, נטען כי בזק לא יכולה לגבות את התשלום הקבוע ועליה להחזיר אותו ללקוחות שחוייבו.

 

הקבוצה בשמה מבקשים את התביעה הייצוגית מוגדרת כ"כלל לקוחות החברה, אשר חויבו על ידה בתשלום קבוע, מבלי שבחשבונית או בהודעת התשלום הנשלחת אליהם, פורטו מרכיבי התשלום הקבוע וסכומם .

 

הנזק האישי הנטען הוא 490 ₪ לכל לקוח. החישוב מתבסס על תשלום קבוע של 35 ₪ לחודש כפול 14 חודשים, החל ממועד תיקון חוק הגנת הצרכן שקבע את ההוראה. ביחס לסכום הכול של התביעה הייצוגית, מצוין כי הוא עולה על 2.5 מיליון ₪ - גבול הסמכות התחתון של בית המשפט אליו הוגשה הבקשה.

 

מבזק נמסר כי היא לומדת את הבקשה וכי בשלב זה אין באפשרותה להעריך את סיכוייה.

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה