חדשות וול סטריט ושווקי העולם

דריו הלת’: הכנסות הרבעון הראשון גדלו ב-32% והסתכמו ב-2.2 מיליון דולר

ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות גדל בכ-2.5 מיליון דולר לכ-5.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019, בהשוואה לכ- 2.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2018

חדשות ספונסר 13/05/2019 15:20

א+א-

חברת דריו (נאסד"ק:DRIO) הפועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית ומציעה פתרונות ניהול מידע רפואי באמצעות תקשורת ניידת, מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 למרץ 2019.

 

ההכנסות ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 למרץ 2019 הסתכמו בכ-2.24 מיליון דולר, המהוות הכנסות שיא שהחברה השיגה אי פעם ברבעון, גידול של כ-28% בהשוואה להכנסות של כ- 1.76 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וכן גידול של כ-32% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2018.

 

במהלך הרבעון הראשון שהסתיים ב-31 למרץ 2019 נרשמו בנוסף הכנסות נדחות של כ-560,000 דולר, אשר נבעו ממכירות המנוי החדש ללקוחות בארה"ב, גידול עקבי של 60% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2018.

 

הרווח גולמי ברבעון הראשון של 2019 הסתכם בכ-558,000 דולר, גידול של כ-6,000 דולר(עלייה של 1%) בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ- 552,000 דולר. וכן גידול עקבי של 150% בהשוואה לרווח גולמי של 223,000 דולר ברבעון הרביעי של 2018.

 

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2019 הסתכם בכ-5.36 מיליון דולר, גידול של כ-2.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של כ-2.9 מיליון דולר ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 למרץ 2018. הגידול נובע בעיקרו מגידול בהוצאות התפעוליות. 

 

ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות גדל בכ-2.5 מיליון דולר לכ-5.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019, בהשוואה לכ- 2.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2018.

 

נכון ל-31 במרץ 2019 מזומנים ושוווי המזומנים הסתכמו בכ-6.96 מיליון דולר.

 

חיוב שיא של לקוחות(non-GAAP) עבור שלושת החודשים שהסתיימו ב-31 למרץ 2019 הסתכמו בסך של 2.8 מיליון דולר, גידול של 60% לעומת 1.76 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. וכן גידול עקבי של 37% בהשוואה לכ-2.05 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2018. ההתאמות שבוצעו באופן המדידה מ- GAAP ל- non-GAAP מוסברות בטבלאות הנכללות בדוחות הכספיים המצורפים בהודעה לעיתונות. ההסבר של ההתאמות שבוצעו אף הוא נכלל תחת הכותרת “Non-GAAP Financial Measures".

 

ארז רפאל, מנכ"ל דריו ציין: " התוצאות החזקות שלנו ברבעון הראשון של 2019 נבעו בעיקרן מהתרומה הגדלה של פעילות המנויים של שירותי הבריאות הדיגיטלית בעלי הרווחיות הגדולה כאחוז מההכנסות ,זאת בעת בה החברה עוברת מפעילות עסקית המתמקדת במכשירים רפואיים לפעילות של שירות באמצעות תוכנה (SaaS). אנו מאמינים כי קיימת מגמה גלובלית הולכת וגדלה בהשמת הדגש על הערך ועל אחריות המתאפשרת באמצעות מתן פתרונות מבוססי ראיות ממוקדות משתמש. שירותי המנוי החלוצי של דריו הלת’ מיועדים ללקוח המעורב ומהווים הכוח המניע מאחורי התוצאות הפיננסיות המשופרות של החברה.

 

אנו ממשיכים להבחין בהאצת קצב תכנית המנויים באמצעות גידול מספר המנויים, בהכנסה הממוצעת למשתמש לחודש(ARPU) , כמו גם הגדלת השוליים של היחידה הכלכלית המוצעת במסגרת המנוי שלנו. לתפיסתנו השיפור במדדים מהווה אסמכתא לאסטרטגיה שנקטנו באספקת שירותי בריאות דיגיטלים מותאמים אישית באמצעות המעבר שלנו ממכשור רפואי מותאם, מודל לניטור רמת הסוכר באמצעות אפליקציה, למנוי המאפשר ניהול כולל של מצב כרוני , המסייע לבצע שינויים משמעותיים באורח החיים ויצירת נגישות לספק ההכרחיים לצורך השגת שיפור משמעותי במצבים כרוניים והפחתת העלויות.

 

דוגמה אחת לכך היא יוזמות התשלום עבור שירות מבוסס ערך, שהושקו לאחרונה על ידי משרד הבריאות האמריקני ושירותי כח האדם(HHS) שמטרתם לשנות את אופן מתן הטיפול הראשוני והפחתת עלויות הבריאות הלאומיות, כאשר כ-20% מהן מיועדות לטיפול בסוכרת.

 

פלטפורמת הטיפול הדיגיטלי הניתנת להרחבה שלנו בנויה לצורך השתלבותם של ארגונים גדולים כגון קמעונאים, חברות ביטוח בריאות, מרפאות, יצרני תרופות ויצרני מכשירים רפואיים, וכן חברות תזונה המבקשות גישה להטבות בריאות ועלויות עבור המשתמשים, המתאפשרות באמצעות שירותי הבריאות הדיגיטלית, התאמה אישית וטיפול מבוסס ראיות".

 

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה