נתח שוק וצרכנות

מדוע כדאי לעסקים להשתמש במרכזיה?

תקשורת היא חלק מהותי מפעילות העסק, לכן, רבים נעזרים בדואר אלקטרוני ובמדיה החברתית כמו גם בשיחות טלפוניות. מדוע כדאי לעסקים להשתמש במרכזיה? כל הפרטים בהמשך

מערכת ספונסר 05/12/2018 15:07

א+א-

כל עסק מבין עד כמה תקשורת מהווה חלק אינטגרלי מסך הפעילות, ואכן מייעל את הפעילות באמצעות דואר אלקטרוני ומדיות חברתיות. עם זאת, עדיין לא הומצא תחליף לשיחה פנים מול פנים, או לכל הפחות לשיחה קולית, ועל כן, כל עסק אשר ממשיך לעשות שימוש בטלפון (כזה או אחר), יפעל נכונה אם יתעניין לגבי מרכזיה, כאשר פה ניתן לבחור בין פתרונות קוויים לבין פתרונות מבוססי רשת.

 

בין קווי לדיגיטלי

מרכזיה לעסק מושתתת מחשוב ענן פועלת מרחוק, ללא חיבור פיזי למחשב, אלא באמצעות קו תקשורת ייעודי, או באמצעות הרשת האינטרנטית. מכאן שסך הוצאות התקשורת הרבה יותר נמוכות – פשוט כי אין צורך לרכוש מערכות מחשוב משלימות. עם זאת, אם מדובר בעסק קטן שאינו נעזר בשירותי האינטרנט, הרי שמרכזיה מבוססת קו טלפון מספיקה עבורו – כל שצריך זה להתחבר לקו טלפון וחשמל. פה נחדד שכאשר בוחרים באופציה המתקדמת (מרכזיה מבוססת רשת אינטרנטית), אין להתחבר על אותו קו דיגיטלי קיים, אלא רצוי ליצור קו דיגיטלי נפרד, כך שמראש ניתן להבטיח שגם אם מבצעים הרבה שיחות בו זמנית, הן עדיין יישארו רציפות – מבלי להשתבש ומבלי להינתק.

 

יתרונות המערכת

כיום רוב העסקים בוחרים להיעזר במרכזיה מבוססת רשת, כך שהשיחה מתורגמת לנתונים דיגיטליים, משמע ניתן ליהנות מגמישות הרבה יותר גדולה בכול הנוגע להקצאת הקווים וליהנות ממגוון אופציות מתקדמות. להלן חלק מהן:

 

  • עסק שבוחר להשקיע את ההוצאה הראשונית במרכזיה, מהר מאוד מגלה שההוצאה מחזירה את עצמה, ולו כי אין הוצאות משלימות, ההוצאות על שיחות קטנות (בעיקר עבור שיחות יוצאות), אחוזי המכירות גדלים והתקשורת עם הלקוחות והספקים מתייעלת באופן משמעותי.
  • מפיקים דוחות ניהוליים רבי חשיבות.
  • משיגים אבטחת מידע מרבית.
  • מתאפשר להעניק ללקוח שירות הרבה יותר טוב, כיוון שהמענה יותר מידי ואופן ניתוב השיחה הרבה יותר פשוט.
  • ניתן ליהנות משירותי השארת פרטים, תא קולי, הקלטת שיחה ושיחה מזוהה, כך שהלקוח זוכה לחוויית שירות הרבה יותר אישית ואיכותית (אם כאשר עונים לו ואם כאשר חוזרים אליו).
  • זוכים לשירותי הגנה מתקדמים.
  • מתאפשר לנהל טוב יותר את צוות העובדים, כך שקצב השיחות מותאם לצרכי העסק.

 

יתרונות מתקדמים

אם לא די בכך, טוב לדעת שלצד הביקוש הרב יש היצע גדול, כך שלצד התאמה מלאה בין צורך להיצע, גם ניתן לקבל הרבה יותר משירותי מרכזייה. כך למשל נציין שבאמצעות שימוש במרכזיה ניתן ליהנות משירותי שיחה חוזרת ללקוח, (Call Back), לסלוק כרטיסי אשראי מבלי לערב נציגים אנושיים, לבצע זיהוי שפה אוטומטי ואפילו להפוך מסמכים קוליים לכתובים, כך שאם מבקשים תיעוד שיחה נוח לבחינה, הוא יחכה מוכן לקריאה בכול רגע נתון.

 

אבטחה ברמה גבוהה

לצד שלל היתרונות, יש לקחת בחשבון שמרכזיית ענן אכן מתוחזקת באופן מתקדם ומקצועי - באופן שאינו מאפשר לגורמים עוינים (או פשוט חטטנים) לגשת למידע עסקי. כל עוד בוחרים בחברה ידועה ומנוסה בתחום, ניתן מראש לדעת שבקרת האיכות מבטיחה שקט נפשי. בנוסף, חשוב לוודא שכלל שירותי מחשוב הענן מרוכזים במקום אחד, ולו על מנת להימנע מתלות של תוכנות זרות, למרות שכיום כבר פחות בעייתי לוודא שסך שירותי המרכזייה מגיעים מאותה חברה אשר תומכת בשירותי מחשוב העסק.

 

התייעלות עסקית לצד חיסכון משמעותי

אם נסכם, נציין שבפני כל עסק עומדות אופציות מגוונות בתחום: מרכזית טלפון קטנות ממדים, מרכזייה וירטואלית בעלת סף נמוך, מרכזייה וירטואלית מקיפה (אידאלי עבור עסקים בינוניים וגדולים), מרכזיית IP בענן פרטי, מרכזיית IP בענן ציבורי וכדומה, כאשר כל אופציה טומנת יתרונות ייחודיים משלה. מכאן שאין שאלה אם עסק צריך שירותי מרכזיה, אך כן יש שאלה איזו מרכזיה נכונה עבורו, כך שההוצאה תהיה מינימלית ואילו התפוקה מקסימאלית. ייעוץ מקצועי קצר ואתם בדרך להרוויח המון – התייעלות עסקית לצד חיסכון משמעותי!

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
ת"א 35 4,118 4.57% ת"א 35 גלום 4,118 4.57% ת"א 125 4,118 4.57% ת"א SME 60 4,118 4.57% דולר רציף 3.4328 4.57% DAX 4,118 4.57% CAC 4,118 4.57% מחזור מסחר 4,118