חדשות שוק ההון

למרות הכנסות שיא: גידול בהפסד הרבעוני של דריו

החברה מדווחת על הכנסות שיא של כ-2.06 מיליון דולר ברבעון השני של 2018 - גידול של 70% לעומת הרבעון המקביל. ההפסד הנקי גדל בכ-1.7 מיליון דולר לכ-5.8 מיליון

מערכת ספונסר 09/08/2018 15:36

א+א-

חברת דריו הלת’ (נאסד"ק:DRIO) מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון השני שהסתיים ב-30 ליוני 2018. דגשים לתוצאות הרבעון השני: הכנסות שיא ברבעון השני של 2018 אשר הסתכמו בכ-2.06 מיליון דולר, גידול של 70% בהשוואה לרבעון השני של 2017. גידול עקבי של כ-17% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון של 2018. גידול עקבי בהכנסות זה הרבעון ה- 14 ברציפות. הכנסות נדחות משירותים הסתכמו ב-50,000 דולר.

 

הרווח הגולמי ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-522 אלף דולר, גידול של 45% בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון השני של 2017.

 

קצב שריפת המזומנים ברבעון השני של 2018 הסתכם ב-2 מיליון דולר, קיטון של כ-27% לעומת 2.77 מיליון דולר ברבעון ראשון 2018.

 

בכנס המדעי ה-78 של האגודה האמריקאית לסכרת (ADA) דווחו נתונים על יותר 17,000 משתמשים המבצעים ניטור באמצעות מערכת ניהול הסכרת הדיגיטלית של דריו הלת’. המידע הציג ירידה במספר מדידות הסוכר הגבוהות ועליה במספר מדידות הסוכר בטווח הנורמלי, תוך הצגת שיפור עם עלייה במשך השימוש. הנתונים נאספו ממשתמשים המבצעים שימוש בטכנולוגיה של דריו הלת’ באופן שגרתי במשך זמן ממושך. התוצאות האלו הינן הוכחה מהמציאות היומיומית והינן שונות מהותית וחזקות יותר מאשר תוצאות של מחקרים קלינים מבוקרים.

 

הושקה גרסה מספר 4.0 של האפליקציה עטורת הפרסים של דריו.

הוקם צוות חזק בארה"ב אשר פועל בחזית של B2B ובחזית C2B.

הטמעה של הפתרון המשולב של DarioEngage בארה"ב וברחבי העולם.

 

השקה בהצלחה של מערכת דריו המנטרת את רמת הגלוקוז בדם באמצעות מכשיר המדידה ומאפשרת שימוש באפליקציית דריו במכשירי iphone 7,8 ו-x, בהמשך לקבלת אישור שיווק 510K ממנהל המזון והתרופות האמריקאי ברבעון הראשון. גרסת זו, שהתקבלה היטב בקרב משתשמים המהווים כיום בהערכה כ- -44 אחוזים מ-141 מיליון אייפונים בארה"ב.

 

ארז רפאל, מנכ"ל דריו ציין: " אנו שמחים לדווח על תוצאות שיא ברבעון של 2.06 מיליון דולר ועל גידול עקבי בהכנסות זה הרבעון ה- 14 ברציפות. במקביל לעלייה בהכנסות, קצב שריפת המזומנים קטן. דריו הלת’ הוכיחה כי טכנולוגיות הבריאות הדיגיטלית מציעה גישה חדשנית לשירותי הבריאות, המביאה לתוצאות מיטביות למטופל ויוצרת עסק מצליח. באמצעות התשתית הגלובלית שלנו, קבלת אישורים ב-7 מדינות המונות אוכלוסייה כוללת של 48 מיליון חולי סכרת, צוות מכירות חזק בארה"ב וגישה לשוק בלתי נדלה, אנחנו מתרחבים ומעניקים שירותים ליותר אנשים החיים עם מחלה כרונית ופרי כרונית. אנו צופים גידול עקבי בהכנסות, בקצב שנתי שנע בין 60%-80%. אנו מאמינים שאחת הסיבות להצטרפות המניה למדד Russell Microcap ברבעון השני של 2018 הייתה הפעילות העסקית היעילה שלנו בתעשיית הבריאות הדיגיטלית רווית השינויים.

 

"תעשיית הבריאות הדיגיטלית ממשיכה להיות אטרקטיבית בשל יכולתה ליצור שינוי בשירותי הבריאות. עם השקעה של 16 מיליארד דולר בתעשיית הבריאות הדיגיטלית בשנה האחרונה על פי פרסום של Digital health network, השוק חווה עלייה במספר הפתרונות שהינם יותר דיגיטלים ויותר מוכווני משתמש. ככל שישנה עלייה במספר הפתרונות המותאמים ומוכווני מטופל וככל שהגורמים המממנים מתגמלים מטופלים המתנהלים באופן בריא יותר החוסך בעלויות הבריאות, אני מאמין שהחדירה לשוק של פתרנות הבריאות הדיגיטלית תגדל לכ-10% מאוכלוסיית חולי הסכרת ומחלות כרוניות אחרות. אנחנו גאים שדריו הלת’ יוצרת השפעה בתעשייה באמצעות היותה מובילת שוק, מוכיחה שהצרכנים מעוניינים בפתרונות דיגיטלים מוכווני משתמש ושפתרנות אלו משפרים את חייהם", סיכם רפאל.

 

סיכום תוצאות הרבעון השני לשנת 2018: ההכנסות ברבעון השני שהסתיים ב-30 ליוני 2018 הסתכמו בכ-2,059,000 דולר, גידול של כ-70% בהשוואה להכנסות של כ- 1,210,000 דולר ברבעון המקביל אשתקד וכן גידול של כ-17% בהשוואה לרבעון הראשון של 2018.

 

ההכנסות לרבעון השני 2018 נבעו ממכירות ישירות ללקוחות בארה"ב, אוסטרליה וגרמניה ומכירת מוצרים למפיצים בבריטניה ואיטליה. בנוסף, נרשמה הכנסה נוספת הנובעת מהכנסות נדחות משירותים של כ-50,000 דולר, אשר נבעו ממכירות המנוי החדש ללקוחות בארה"ב.

 

הרווח גולמי ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-522,000 דולר, גידול של כ-162,000 דולר,עלייה של 45% בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ- 360,000 דולר. במהלך הרבעון השני נרשמה הפרשה בעלות המכר של כ-128,000 דולר בגין מחיקת תבנית ישנה ששימשה ליצור מיכלים למקלוני הבדיקה ו 31,000 דולר עלויות שנבעו מתחילת השימוש בתבנית החדשה.

 

ההפסד התפעולי ברבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני 2018 הסתכם לכ-5.7 מיליון דולר, עליה בהפסד תפעולי של כ-1.6 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של כ-4.1 מיליון דולר ברבעון השני שהסתיים ב-30 ליוני 2017. העליה נובעת מגידול בהוצאות של 1.78 מיליון דולר ברבעון השני של 2018 בגין הקצאת מניות לעובדים ולחברי הדירקטוריון.

 

ההפסד הנקי גדל בכ-1.7 מיליון דולר לכ-5.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2018, בהשוואה לכ- 4.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2017.

 

נכון ל-30 ביוני 2018 מזומנים ושוווי המזומנים הסתכמו בכ-5 מיליון דולר.

 

התוצאות הכספיות עבור ששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2018: ההכנסות עבור ששת החודשים שהסתיימו ב-30 ליוני 2018 הסתכמו בכ-3,815,000 דולר, גידול של כ-72% בהשוואה להכנסות של כ- 2,217,000 דולר בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ליוני. בנוסף, נרשמה הכנסה נוספת של כ-50,000 דולר הנובעת מהכנסות נדחות משירותים, אשר נבעו ממכירות המנוי החדש ללקוחות בארה"ב.

 

הרווח גולמי בששת החודשים שסתיימו ב-30 ליוני 2018 הסתכמו בכ-1,074,000 דולר, גידול של כ-608,000 דולר,עלייה של 130% בהשוואה לרווח הגולמי בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ליוני 2017, שהסתכם בכ- 466,000 דולר.

 

ההפסד הנקי עבור ששת החודשים שהסתיימו ב-30 ליוני 2018 הינו 8.76 מיליון דולר בהשוואה לכ- 9.5 מיליון דולר בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ליוני 2017. הירידה בהפסד התפעולי נובעת מגידול ברווח הגולמי לצד קיטון בהוצאות פיננסיות המיוחסות לשערוך כתבי אופציה.

 

הנהלת דריו תקיים דיון בתוצאות הפיננסיות של הרבעון השני של 2018, במסגרת שיחת ועידה טלפונית שתתקיים , ביום חמישי ה-9 באוגוסט 2018 בשעה 16:00 לפי שעון ישראל.

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה