טל יעקובסון, מנכ"ל פריון<br>קרדיט: יח"צ
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון קרדיט: יח"צ

חברת פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום הפרסום הדיגיטלי, פרסמה היום (ד’) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי.

פריון רשמה צמיחה של 8% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל ל-110 מיליון דולר - מעל לתחזיות השוק שצפו הכנסות בטווח של 109-107 מיליון דולר.

ההכנסות מפתרונות פרסום עלו בכ־8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, והיוו כ-79% מסך ההכנסות, בעיקר בזכות עלייה של כ-75% בהכנסות מ CTV ועלייה של כ-26% בהכנסות מפרסום דיגיטלי חוץ־ביתי (DOOH), שקוזזו חלקית על ידי ירידה של כ־11% בהכנסות מ-Web.

הכנסות מפעילות ה-Search עלו בכ-9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-21% מסך ההכנסות.

עלויות רכישת מדיה הסתכמו בכ-59.5 מיליון דולר, שהן כ-54% מסך ההכנסות, לעומת 54.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2024, שהן כ-53% מההכנסות.

ההפסד הנקי (על בסיס GAAP) הסתכם ב-4.1 מיליון דולר ברבעון לעומת רווח נקי של 2.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2024.

הרווח למניה הסתכם ב-0.28 דולרים - בתוך טווח התחזיות בשוק לרווח של 0.22-0.29 דולרים למניה.

פריון אישררה את התחזיות לשנת 2025 כולה, וצופה הכנסות בטווח של 430-450 מיליון דולר; EBITDA מתואם בין 44-46 מיליון דולר.

במהלך הרבעון ביצעה החברה רכישה עצמית של 8,000 מניות בסכום כולל של 7.5 מיליון דולר, כאשר מוקדם יותר החודש הדירקטוריון אישר הגדלת תוכנית הרכישות ל-200 מיליון דולר.

טל יעקובסון, מנכ"ל פריון: "רבעון זה מסמן נקודת מפנה חשובה עבור פריון. הצגנו צמיחה שנתית בכל המדדים המרכזיים - הכנסות, Contribution ex-TAC ו-EBITDA מתואם - הנשענת על הביצועים החזקים של מנועי הצמיחה שלנו וניהול תפעולי אפקטיבי. אנו ממשיכים לקדם את אסטרטגיית Perion One להפוך למערכת ההפעלה של מנהלי השיווק הדיגיטלי, ותוצאות הרבעון השלישי מחזקות את חשיבותה של פלטפורמה מאוחדת המחברת בין כל חלקי המערכת בסביבות המדיה והפרסום."

"ההשקה של הפתרונות מבוססי ה-AI החדשים שלנו - SODA ו-DOOH Player, צפויה לייצר מקורות הכנסה יציבים וצפויים יותר. בשילוב עם שיתופי הפעולה החדשים שיצרנו ברחבי העולם, יוזמות אלו נועדו לחזק את היכולות שלנו להתרחב, לשפר את היעילות והרווחיות, ולבסס תשתית איתנה לצמיחה מתמשכת לשנים 2026 והלאה."

"האמון שלנו בפוטנציאל הצמיחה ארוך-הטווח של פריון בא לידי ביטוי בהחלטתנו להרחיב את תוכנית הרכישה העצמית של מניות החברה ב-75 מיליון דולר נוספים, לסך כולל של 200 מיליון דולר. ההחלטה התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מדיניות ניהול ההון שלנו. מדיניות ניהול ההון שלנו מאזנת בין החזרת הון לבעלי המניות לבין המשך השקעה בחדשנות ובהזדמנויות אסטרטגיות שיחזקו את תחומי הליבה ויקדמו צמיחה ברת-קיימא. אנו ממשיכים לקדם את אסטרטגיית Perion One ולהעמיק את נוכחותנו בתחומי הצמיחה המהירים כגון CTV, DOOH ו-Retail Media, ובמקביל נשארים מחויבים ליצירת ערך לבעלי המניות שלנו."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש