נטפליקס הכריזה לפני פרסום הדוחות הכספיים החזקים לרבעון הרביעי אמש, על רכישת הזכויות הבלעדיות לשידור של תוכנית ההיאבקות הבידורית RAW (במסגרת ה-WWE) מ-TKO Group Holdings.

מאז הופעת הבכורה שלה ב-1993, הפיקה התוכנית RAW יותר מ-1600 פרקים באורך של כ-3 שעות, 52 שבועות בשנה, והיא נחשבת לתוכנית האייקונית ביותר בספורט הבידורי. העסקה בין נטפליקס ל- TKOמסמלת שינוי גדול כאשר תוכנית Raw עוזבת את הטלוויזיה הליניארית בפעם הראשונה מאז הקמתה לפני 31 שנים.

ה-WWE מספקת לצופים שלה אקשן, דרמה וספורטיביות בשידור חי, עם אלמנטים בלתי צפויים. התוכנית האייקונית סייעה לקידום הקריירה של הכוכבים המוכרים דוויין "דה רוק" ג’ונסון, "סטון קולד", סטיב אוסטין, טריפל אייץ’, ג’ון סינה, רומן ריינס, ביאנקה בלייר ושרלוט פלייר ועוד.

התוכנית ממוקמת נכון להיות במקום הראשון ברשת USA, שם היא מביאה 17.5 מיליון צופים ייחודיים במהלך השנה עם ביצועי הפרסום הטובים ביותר מבחינה דמוגרפית בקרב קהל בין הגילאים 18-49. גם ברשתות החברתיות יש ל-WWE חשיפה נרחבת עם כ-1 מיליארד עוקבים בכל הפלטפורמות שלה.

השידורים הישירים יעלו לשירות של נטפליקס החל מינואר 2025 בארה"ב, קנדה, בריטניה ואמריקה הלטינית ובמדינות ואזורים נוספים שיתווספו עם הזמן. כמו כן, כחלק מההסכם, נטפליקס תהפוך גם לבית של כל התוכניות והספיישלים של WWE מחוץ לארה"ב, כולל התוכניות השבועיות האחרות של Raw ו-WWE וביניהן SmackDown ו-NXT כמו גם אירועי הפרימיום לייב של החברה WrestleMania ,SummerSlam ורויאל ראמבל. גם הסרטים התיעודיים עטורי הפרסים של WWE, סדרות מקור ופרויקטים עתידיים יהיו זמינים בנטפליקס בעולם החל משנת 2025.

"אנחנו נרגשים לשדר את ה-WWE, לה בסיס מעריצים רב-דורי ענק ונלהב", אומרת מנהלת התוכן הראשית של נטפליקס, בלה באג’ריה. "WWE מהווה את מיטב הספורט הבידורי, שמשלב דמויות נהדרות ואקשן 52 שבועות בשנה".

"אנחנו מאמינים שנטפליקס, כאחד ממותגי הבידור המובילים בעולם, היא הבית האידיאלי לטווח ארוך עבור קהל המעריצים החי, הנאמן והצומח של Raw", מוסיף אמר ניק חאן, נשיא WWE.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש