קרדיט: אלקטריאון ויירלס, בית ינאי
קרדיט: אלקטריאון ויירלס, בית ינאי

מנייתה של אלקטריאון קופצת במסחר בבורסה על רקע הדיווח דיווח ב-YAHOO FINANCE כי איגוד ההנדסה SAE בחר במתודולוגיית המיקום האלחוטית של אלקטריאון עבור התקן העולמי SAE J2954.

SAE International (לשעבר Society of Automotive Engineers) הוא איגוד הנדסה מקצועי וארגון תקינה. SAE מתאם את הפיתוח של תקנים טכניים בתעשיות התחבורה על בסיס שיטות עבודה בינלאומיות מומלצות בתעשייה. SAE פרסם למעלה מ-10,000 תקנים טכניים לתחבורה קרקעית ולתעשיית התעופה/חלל. דוגמאות רלוונטיות של תקני SAE החלים על אלסטומרים המיוצרים לתעשיות התעופה/חלל והתעשיות הצבאיות הם SAE J200 (מערכת סיווג לחומרי גומי), סדרת AS (תקני תעופה/חלל), וסדרת AMS (תקני חומרים לתעופה/חלל).

"עם הצמיחה המהירה באימוץ רכב חשמלי (EV), הסתמכות רק על טעינת פלאג-אין אינה מאפשרת הפעלה נוחה ויעילה של EV. הטעינה האלחוטית של אלקטריאון יכולה לטעון רכבי EV במהירות ובבטחה, תוך ביטול חרדת טווחים, והורדת העלויות הכוללות של בעלות על רכב חשמלי תוך הפחתת צרכי קיבולת הסוללה", כך לפי הכתבה. "חלק חסר בפאזל הזה הוא יצירת סטנדרטים אוניברסליים לטעינה אלחוטית הדדית, בטוחה ואוטומטית. מערכת העברת הכוח האלחוטית של אלקטריאון, כמתודולוגיית היישור שנבחרה מאומתת בשטח עבור SAE J2954, מאפשרת טעינה אלחוטית אמינה דרך סלילים המוטבעים בכבישים ובמקומות חניה".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש