דוחות כספיים

אבן קיסר: הכנסות של 180.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2022

הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות הרוב ברבעון של כ-11.1 מיליון דולר או 0.32 דולר למניה; הרווח המתואם המדולל למניה - 0.20 דולר

חדשות ספונסר 04/08/2022 11:00

א+א-

חברת אבן קיסר, הנסחרת בנאסד"ק (סימול: CSTE), והינה חברה מובילה בפיתוח וייצור של משטחי עבודה איכותיים, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022 שהסתיים ביום 30 ביוני 2022.

החברה מציגה הכנסות של 180.3 מיליון דולר, שיא לרבעון השני ועלייה של כ-10.3%; צמיחה של 13.7% על בסיס שערי מטבע קבועים. הרווח נקי המיוחס לבעלי מניות הרוב ברבעון של כ-11.1 מיליון דולר או 0.32 דולר למניה; הרווח המתואם המדולל למניה - 0.20 דולר. ה-EBITDA המתואם ברבעון השני כ-17.1 מיליון דולר.

בחודש יולי 2022 רכשה החברה מפיץ בשבדיה ובכך ביססה ערוץ הפצה ישיר ראשון באיחוד האירופאי, דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד במזומן בסך של 0.25 סנט למניה. החברה מאשררת את תחזיותיה לשנת 2022

יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר: "אנחנו שמחים להציג את תוצאות הרבעון השני שהן בהתאם לציפיותינו ומשקפות התקדמות נוספת ביישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה. מדובר ברבעון שישי ברציפות שבו אנו מציגים צמיחה דו-ספרתית בהכנסות משנה לשנה, כולל צמיחה של כמעט 20% בארה"ב, תוך יישום מוצלח של העלאות מחירים, מהלך שתרם לצמצום השפעת ההתייקרות במחירי מוצרי הגלם ועלויות השילוח ולשיפור מרווחי הפעילות ביחס לרבעון קודם ולרבעון הרביעי של שנת 2021. היצע המוצרים המגוון ואיכותי שלנו, יחד עם הטמעה מוצלחת של הרכישות שביצענו, וכן המשך הפעילות הממוקדת לשיפור חווית הלקוח באמצעות הרחבת הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו – כל אלו תומכים בשיפור משמעותי בפעילות העסקית שלנו. בהסתכלות על המחצית השנייה של 2022, אנו משיקים מוצרים חדשים בטריטוריות השונות שלנו, וממשיכים לבחון כל העת ביצוע צעדי תמחור נוספים ככל שידרשו. כחלק מהאסטרטגיה שלנו להרחבת ערוצי ההפצה הישירים, רכשנו בחודש יולי מפיץ בשבדיה עם הכנסות שנתיות של כ-4 מיליון דולר ובכך מבססת החברה ערוץ הפצה ישיר ראשונה באיחוד האירופי. אנו בטוחים שיש לנו את התוכנית הנכונה כדי להגשים את היעדים האסטרטגיים שלנו תוך כדי ניווט בסביבה גלובלית מורכבת. בתוך כך, נציין כי להערכתנו כ-60% עד 70% מעסקי החברה במדינות היעד העיקריות (ארה"ב, אוסטרליה, קנדה וישראל) נובעים משוק השיפוצים והתיקונים שהיסטורית מושפע פחות מסייקלים כלכליים. נמשיך למנף את המותג המוביל שלנו, את היוזמות ה- go-to-market החדשניות שלנו ואת היצע מוצרים הרב חומרי שלנו כדי להניב ערך נוסף עבור בעלי המניות שלנו".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה