ברק עילם, מנכל נייס קרדיט: CRC Media

דוחות כספיים

נייס מדווחת על גידול של 16% בהכנסות האם זה יספיק?

החברה עקפה את צפי האנליסטים (Non-GAAP) עם הפתעה של 5% מ-1.71 דולר אפשר היה קונצנזוס האנליסטים, בימים כאלה שהשווקים רועדים לא בטוח שזה יספיק

מערכת ספונסר 12/05/2022 12:51

א+א- 5

נייס פרסמה היום את התוצאות לרבעון הראשון לשנת 2022, עיקרי התוצאות הפיננסיות (GAAP) לרבעון הראשון שהסתיים ב- 31במרץ:

הכנסות: ההכנסות ברבעון הראשון של 2022 גדלו ב- 15.9% ל- 527.4 מיליון דולר, לעומת 455.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.

רווח גולמי: הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 360.4 מיליון דולר בהשוואה ל- 307.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021.שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 68.3% לעומת 67.5% ברבעון הראשון של 2021.

רווח תפעולי: הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 72.4 מיליון דולר בהשוואה ל- 66.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.שיעור הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 13.7% לעומת 14.6% ברבעון הראשון של 2021.

 

רווח נקי: הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 57.9 מיליון דולר לעומת 52.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.שיעור הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 11.0% לעומת 11.5% ברבעון הראשון של 2021.

 

רווח למניה בדילול מלא: הרווח למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 0.87 דולר לעומת 0.78 דולר ברבעון הראשון של 2021.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ויתרת מזומנים: תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2022 היה 192.7 מיליון דולר.ברבעון הראשון של 2022, 63.8 מיליון דולר שימשו לרכישה עצמית של מניות.נכון ל-31 במרץ 2022, יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן השקעות לטווח קצר וארוך הסתכמו ב- 1,490.8 מיליון דולר.החוב בנטרול מכשיר גידור היה 540.8 מיליון דולר כך שהמזומנים והשקעות נטו הסתכמו ל-950.0 מיליון דולר.

 

עיקרי התוצאות הפיננסיות (Non-GAAP) לרבעון הראשון שהסתיים ב- 31 במרץ:

 

הכנסות: ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 גדלו ל- 527.4 מיליון דולר, גידול של 15.4% לעומת 457.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.

רווח גולמי: הרווח הגולמי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 גדל ל- 385.2 מיליון דולר לעומת 332.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.שיעור הרווח הגולמי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 73.0% לעומת 72.7% ברבעון הראשון של 2021.

 

רווח תפעולי: הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 גדל ל- 149.0 מיליון דולר לעומת 128.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב- 28.3% לעומת 28.2% ברבעון הראשון של 2021.

 

רווח נקי: הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 הסתכם 120.5 מיליון דולר לעומת 102.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.שיעור הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב-22.8% לעומת 22.5% ברבעון הראשון של 2021.

 

רווח למניה בדילול מלא: הרווח (Non-GAAP) למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2022 גדל ב- 16.9% ל- 1.80 דולר לעומת 1.54 דולר ברבעון הראשון של 2021.

 

תחזית לרבעון השני ולשנת 2022:

הרבעון השני של 2022: סך ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון השני של 2022, צפוי להסתכם ב- 520 מיליון דולר עד 530 מיליון דולר.

הרווח (Non-GAAP) למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2022 צפוי להיות בטווח של 1.75 דולר עד 1.85 דולר.

שנת 2022: החברה מעלה את תחזית סך ההכנסות (Non-GAAP) לשנת 2022 שצפוי להיות בין 2,160 מיליון דולר עד 2,180 מיליון דולר (לעומת התחזית הקודמת של בין 2,140 מיליון דולר עד 2,160 מיליון דולר).

החברה מעלה את תחזית לרווח (Non-GAAP) למניה בדילול מלא לשנת 2022 שצפוי להיות בטווח של 7.25 דולר עד 7.45 דולר (לעומת התחזית הקודמת של בין 7.07 דולר עד 7.27 דולר

 

התוצאות המצוינות והמומנטום המשמעותי שהצגנו במהלך 2021 ממשיכים גם השנה, ומשתקפים בגידול של 16% בסך ההכנסות, הנובע בעיקר מהביקוש החזק והגדל לפתרונות הענן שלנו שצמחו ב-29% מול הרבעון המקביל אשתקד", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס."אנו חווים תנופה בכל השווקים בהם אנו פועלים.הפרופיל הפיננסי של נייס ייחודי במגזר הטכנולוגיה ומשלב צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, רווחיות גבוהה, וקופת מזומנים של כמיליארד וחצי דולר, וממצב אותנו באופן אידיאלי בענף שלנו כדי להמשיך ולהוביל את השוק."

 

מר עילם המשיך, "שלושת הגורמים העיקריים שמניעים את הצמיחה החזקה והרווחיות המצוינת שלנו הם: מובילות השוק בקרב הארגונים הגדולים, הנוכחות המשמעותית בשוק הבינלאומי והפורטפוליו הייחודי והמתקדם בתחומי הדיגיטל והבינה המלאכותית.שלושת המאפיינים הייחודים הללו, בשילוב עם ביקוש חזק ומתמשך מאפשרים לנו להמשיך להוציא לפועל בצורה מיטבית את האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה, ולהגדיל את הפער התחרותי."

5 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    חברה מצוינת, גם אמאזון ופייסבוק

    חברות מצוינות...
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    גיא5 12/05/2022 13:38

  2. 2
    אבל אכותית

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    עמי 01 12/05/2022 13:32

  3. 3
    עדיין מכפיל 60, כשיש

    חברות טכנלוגיה במכפילי 20.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    גיא5 12/05/2022 13:13

  4. 4
    היתה כבר בסביבות 100000..|52|

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    mvk 12/05/2022 13:12

  5. 5
    חברה יקרה בטירוף, לטעמי הצמיחה

    לא מצדיקה את המחיר ביחס לחברות גדולות אמריקאיות.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    גיא5 12/05/2022 12:58