אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת קרדיט: פזית אסולין

דוחות כספיים

סאני מציגה גידול ברווח הנקי עקב שיפור המימון

שיפור סעיף המימון עזר לסאני לרשום רווח גדול יותר מרבעון קודם על אף הירידה הקלה בהכנסות, צמצום הסעיף טרם עליית הדולר בהחלט ישפיע לטובה גם בעתיד

חדשות ספונסר 12/05/2022 11:17

א+א-

סאני תקשורת מקבוצת לפידות קפיטל פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2022, ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכמו בכ-253 מיליון שקל, לעומת ההכנסות שלכ-258 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

בתחילת חודש מרץ החלה החברה בהשקת סדרת S22 בטכנולוגיית G5 וטאבלטים מסדרת TAB S8.השקה זו זכתה להצלחה חסרת תקדים בשוק הסלולר בישראל לאור ביקושים גבוהים למכשירים החדשים בשוק המקומי.הביקושים לסדרה החדשה, קיזזו את הירידה הכללית בפעילות הענף בתחילת הרבעון, שנבעה מהתפרצות האומיקרון.

 

הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכם ב-35.8 מיליון ₪ (14.1% מסך ההכנסות) בהשוואה לרווח גולמי של 34.5 מיליון ₪ (13.3% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.הגידול ברווח הגולמי נבע מעליה בשיעורי הרווח הגולמי בקטגוריית המכשירים וכתוצאה משינוי תמהיל בקטגוריות השונות וכן מגידול במכירות הסניפים בהם שיעור הרווח הגולמי גבוה יותר.


ה-EBITDA ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכם בכ-22 מיליון ₪ (8.7% מסך ההכנסות), בדומה ל- EBITDA ברבעון המקביל אשתקד, (8.4% מסך ההכנסות).


הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכם ב-16.1 מיליון ₪, זינוק של 28.2% בהשוואה לרווח ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם ב-12.6 מיליון ₪.העלייה ברווח הנקי מיוחסת לגידול ברווח הגולמי וכן מהכנסות המימון.

 

ביום 11 במאי 2022, לאחר תאריך המאזן, אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד בסך כולל של 10 מיליוני ש"ח לבעלי מניותיה.

ביום 11 במאי 2022, לאחר תאריך המאזן, אישר דירקטוריון החברה תוכנית רכישה עצמית של מניות החברה בהיקף כולל של עד 7.5 מיליוני ש"ח.

 

אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת: "אנחנו שמחים לסכם רבעון מוצלח עם גידול ברווח הנקי ושיפור ברווחיות, בעקבות הצלחה רבה בהשקת המכשירים מסדרת S22 בטכנולוגיית G5 והטאבלטים מסדרת TAB S8 וכן בזכות ניהול נכון של המלאי והרכישות מחברת סמסונג העולמית.זאת על אף התפרצות האומיקרון בתחילת 2022, שצמצמה משמעותית את הפעילות במשק ופגעה במכירות במהלך תחילת הרבעון.בנוסף, כחלק ממהלך נרחב של החברה, פנים ארגוני וחוץ ארגוני, המיועד לשיפור חווית הלקוחות, במהלך הרבעון האחרון נפתחו מספר חנויות חדשות, באזורים אסטרטגיים בארץ.אנו צופים כי התרחבות זו של הרשת תבוא לידי ביטוי במלואה כבר בתוצאות הרבעון הבא."

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה