קובי בנטקובסקי, מנכ"ל אימפקס קרדיט: יח"צ

IPO

אימפקס מזנקת 30% ביומה הראשון בבורסת תל אביב

החברה שפיתחה פלטפורמה ההופכת אריזות של מוצרי צריכה לאריזות חכמות, גייסה כ- 34.5 מיליון ש״ח לפי שווי של כ-100 מיליון ש״ח אחרי הכסף

חדשות ספונסר 12/09/2021 13:50

א+א-

 

חברת אימפקס שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית ההופכת אריזות מוצרי צריכה יומיומיים ומתכלים, לאריזות חכמות ומחוברות, החלה להיסחר היום בבורסה המקומית, תחת הסימול אימפ/IMPC. החברה גייסה 20.5 מיליון ש״ח, וביצעה בנוסף עסקה פרטית בה גויסו כ- 14 מיליון ש״ח. שווי החברה אחרי הכסף עומד על כ- 104.5 מיליון ש״ח.

 

הפלטפורמה הטכנולוגית כוללת אריזות חכמות ושירותי תוכנה וענן נלווים במסגרת תחום ה- Internet of Packaging) IoP – “האינטרנט של האריזות”), המעניקים לחברות מוצרי הצריכה בעולם או המותגים, מידע ותובנות שלא היה זמינים עד כה לחברות אלו, אודות אופן השימוש של צרכני הקצה במוצר.

 

המידע שנאסף הוא בעל חשיבות מסחרית רבה עבור המותגים, ויאפשר להם להתאים את מוצריהם להעדפות צרכני הקצה, לפיתוח מוצרים חדשים, ואף להגדיל את המכירות ואת היתרון התחרותי שלהם בשוק.

 

פלטפורמת "האינטרנט של האריזות" של החברה אוספת נתונים בדבר הרגלי השימוש במוצרים על ידי צרכני הקצה בזמן אמת וספק מוצרי הצריכה יכול ללמוד מיהו הצרכן הסופי, מהם מאפייניו האישיים, כיצד הוא נוהג להשתמש במוצר, מה תדירות השימוש ואף לקבל התראה על המועד בו עתיד המוצר להסתיים, כדי שניתן יהיה להציע לו לרכוש מוצר חדש.

 

בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות מוצרי צריכה מובילות כמו: PepsiCo, Danone, Recitt ונוספים.

 

בין מוצרי החברה ניתן למצוא פלטפורמת שתיה חכמה, הנמכרת לחברות המשקאות המובילות בעולם. החברה פיתחה בקבוק מים אישי חכם תחת מיתוג (Water.io) המאפשר לצרכני הקצה באמצעות ניתוח הפרופיל האישי שלהם, לעקוב אחר כמות המים ששתו ואף לקבל תזכורות, וכך לשפר את צריכת השתייה של מבוגרים, ילדים, ספורטאים, וכו’, והכל בהתאם למאפיינים הספציפיים שהוגדרו על ידי צרכן הקצה מראש באפליקציה.

 

החברה מתכננת את מוצריה כך שיהיו בני קיימא. מכיוון שמדובר במוצרי אלקטרוניקה, השאיפה היא שהמוצרים יהיו נטענים, וכך יהיה ניתן להמשיך ולהשתמש בהם לאורך זמן. כך לדוגמא, בקבוק המים החכם Water.io הוא בקבוק רב פעמי, בעל פקק נטען שניתן להשתמש בו לאורך זמן, דבר שמצמצם את השימוש בבקבוקי מים חד פעמיים מפלסטיק ומוריד את "טביעת הרגל הסביבתית" של צרכני בקבוקי מים חד פעמיים.

 

החברה פיתחה גם מוצרי אריזות נוספים כגון פקק חכם לאריזות של תוספי תזונה וויטמינים. הפקק החכם ביחד עם האפליקציה הייעודית ושירות הענן, מאפשר לצרכני הקצה לבנות פרופיל אישי בהתאם לוויטמין או לתוסף התזונה הנצרך על ידם, לקבל תזכורות אישיות כדי לזכור לקחת את תוסף המזון או הוויטמין בזמן שנקבע ואף לקבל אספקה מחודשת של המוצר לפני שהוא עומד להסתיים.

 

חברת Amazon חיברה את פלטפורמת Vitamins.io של החברה, ישירות לפלטפורמת ההזמנות שלה, כך שבקבוק תוסף תזונה או ויטמינים יוכל לאפשר לצרכן הקצה להזמין את התוסף שהסתיים באופן אוטומטי ישירות מ- Amazon.

 

הפלטפורמה שפיתחה חברת אימפקס, מאפשרת קשר בלתי אמצעי בין מותגי ויצרני מוצרי הצריכה לבין לקוחות הקצה שלהם, בין אם המוצר נרכש ישירות מספק המוצרים ובין אם בערוצים אחרים. מערכות חיישנים המותקנות על מוצר הצריכה מנטרות באופן שוטף את השימוש שנעשה במוצר או את התנאים בהם הוא מאוחסן.

 

כחלק מפתרון פלטפורמת Internet of Packaging של החברה, מספקת החברה ללקוחותיה גם פתרון הכולל אפליקציה במודל White Lable המנתרת בזמן אמת את הנתונים שנאספים על ידי מערכות החישה באמצעות בלוטות’ או WIFI , ומשדרת אותם ישירות לשרתי החברה ב"ענן".

 

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי 3 יזמים המשמשים כיום בתפקידי הניהול בחברה: קובי בנטקובסקי (מנכ״ל), נמרוד קפלן (סמנכ״ל טכנולוגיות) ויואב חושן (סמנכ״ל בכיר לפיתוח עסקי ומכירות), ומחזיקה ב-10 פטנטים אשר רובם כבר התקבלו ונרשמו.

 

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה