אפסלון השלימה רכישת 2 מותגי אופנה ב-Amazon תמורת 2.95 מיליון דולר

הכנסות החנות הסתכמו בכ-3.25 מיליון דולר בשנת 2020; אחרי הרכישה אפסלון מחזיקה ב-4 חנויות המנהלות כ-7 מותגים שונים

חדשות ספונסר 07/04/2021 13:29

א+א-

חברת אפסלון העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, השלימה רכישת חנות המשווקת באמזון ארה"ב ולסיטונאים (Wholesalers), בקטגוריית הביגוד המחזיקה בשני מותגים לילדים ומשפחות, תמורת 2.95 מיליון דולר. בעקבות הרכישה, מחזיקה כעת ב-4 חנויות המנהלות כ-7 מותגים שונים. 

 

העלות לצרכן של המוצרים הנמכרים עומדת על 15-30 דולר למוצר, כאשר לחנות יש כ- 20 סוגי מוצרים שונים המתחלקים לכ- 400 תתי מוצרים (ווריאציות) שונות. בשנת 2020, הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה בכ- 3.25 מיליון דולר.

 

עלות המכר הסתכמה בכ- 650 אלף דולר, הוצאות הפרסום הסתכמו בכ- 200 אלף דולר, סך העמלות הכולל לאמזון הסתכמו בכ-1.5 מיליון דולר אשר היווה שיעור של כ- 46% מתוך סך המכירות. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כמיליון דולר, כך ששיעור הרווחיות (לפני מס) בשנת 2020 עמד על שיעור של כ- 30%.

 

בנוסף, בשנת 2020 הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה ממכירות לסיטונאים (Wholesalers) בכ-1.4 מיליון דולר. עלות המכר הסתכמה בכ-1.05 מיליון דולר ללא הוצאות נוספות. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 350 אלף דולר. על כן שיעור הרווחיות (לפני מס) ממכירות לסיטונאים (Wholesalers) בשנת 2020 עמד על שיעור של כ- 25%. במסגרת רכישת החנות, נחתם הסכם ייעוץ לתקופה של 9 חודשים בין אפסלון לבין המייסד המוכר, במסגרתו יספק לאפסלון שירותי ייעוץ בהיקף שלא יעלה על 40 שעות חודשיות בתמורה לסכום שאינו מהותי.

 

אריאל דור, מנכ"ל אפסלון, אמר כי: "אני מודה לצוות הפיתוח שעבד לילות כימים כדי להכין את מערכות ניהול הפרסום האוטומטי שלנו לקליטת מוצרים מאסיבית המגיעה בעקבות רכישה משמעותית זו. שני המותגים שרכשנו תחת החנות הם בעלי פוטנציאל השבחה מיידי, ומעבר לכך, אנו מצפים לראות מימוש נרחב יותר החל מהרבעון השלישי השנה.

 

החנות הנרכשת מהווה מקפצה עבור החברה בניהול אופרטיבי בשל המספר הרב של המוצרים והשווקים שאנו חוקרים ומנתחים כדי למקסם את פוטנציאל המכירות, כאשר החברה עסקה בחודש האחרון במחקר עומק וניתוח נתונים של הסביבה התחרותית בה יפעלו המותגים הנרכשים באמזון. החברה תמשיך לשכלל את יכולות המחקר, האוטומציה, האלגוריתמיקה ויכולות הניהול הלוגיסטיות, מתוך ראייה ארוכת טווח הבונה תשתית מנצחת"

 

לפני כארבעה חודשים התקשרה החברה בהסכם לרכישת חנות וירטואלית (חשבון משתמש) באתר אמזון.קום, המשווקת מותג פרטי בקטגוריית משק בית וכלי מטבח בארה"ב, מקסיקו וקנדה בתמורה ל-617 אלף דולר. החנות הווירטואלית, שהחלה לפעול בחודש יוני 2019 עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים מקטגוריית משק בית וכלי מטבח תחת מותג פרטי.

 

במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 בוצעו בחנות הווירטואלית פעולות רכישה בהיקף כולל של כ- 416 אלף דולר, כאשר שיעור רווחיות של במהלך תקופה זו עמד על כ-30%. בכוונת אפסלון לפעול להשבחת החנויות הווירטואלית תוך שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שבבעלותה ותוך בחיªת הרחבת פעילותה לאיזורי פעילות גיאוגרפיים נוספים באירופה.

 

בחודש יוני רכשה אפסלון את החנות הוירטואלית הראשונה באמזון תמורת כ-705 אלף דולר, כאשר חנות זו היא היתה השנייה שהצטרפה לפורטפוליו החנויות של החברה.

חדשות ספונסר

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה