אפסלון רוכשת חנות אופנה באמזון ב-2.95 מיליון דולר

הכנסות החנות, המשווקת גם לסיטונאים, הסתכמו בכ-3.25 מיליון דולר בשנת 2020, ושיעור הרווחיות עמד על כ-33%

חדשות ספונסר 23/02/2021 11:31

א+א-

אפסלון, העוסקת בהקמה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, חתמה על מזכר עקרונות לרכישת חנות המשווקת באמזון ארה"ב ולסיטונאים (Wholesalers), בקטגוריית הביגוד, תמורת 2.95 מיליון דולר.

 

כ-2.75 מיליון דולר ישולמו במועד השלמת העסק, כ-200 אלף דולר ישולמו ב-4 תשלומים שווים החל מחודש לאחר השלמת העסקה. אם במועד השלמת העסקה יהיה מלאי מוצרים מוכן או מוצרים בתהליך ייצור, תתווסף עלות המכר לעסקה, אשר צפויה לעמוד על פי הערכת אפסלון על כ-250 אלף דולר.

 

העלות לצרכן של המוצרים הנמכרים עומדת על 15-30 דולר למוצר, כאשר לחנות יש כ- 20 סוגי מוצרים שונים המתחלקים לכ- 400 תתי מוצרים (ווריאציות) שונות. בשנת 2020, הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה בכ- 3.25 מיליון דולר.

 

עלות המכר הסתכמה בכ- 630 אלף דולר, הוצאות הפרסום הסתכמו בכ- 200 אלף דולר, סך העמלות הכולל לאמזון הסתכמו בכ-1.5 מיליון דולר אשר היווה שיעור של כ- 46% מתוך סך המכירות. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 1.1 מיליון דולר, כך ששיעור הרווחיות (לפני מס) בשנת 2020 עמד על שיעור של כ- 33%.

 

בשנת 2020 הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה ממכירות לסיטונאים (Wholesalers) בכ-1.4 מיליון דולר דולר. עלות המכר הסתכמה בכמיליון דולר ללא הוצאות נוספות. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 400 אלף דולר. על כן שיעור הרווחיות (לפני מס) ממכירות לסיטונאים (Wholesalers) בשנת 2020 עמד על שיעור של כ- 28%.

 

במשך שנתיים החל ממועד השלמת העסקה, ימשיך המוכר לנהל את המכירות לסיטונאים בעבור אפסלון בהנחייתה ובפיקוחה. בתמורה לשירותיו יהיה זכאי המוכר לתמורה לשיעור מסך הרווח הגולמי על כל מכירה סיטונאית, כפי שהסכימו הצדדים. 

 

בנוסף, במסגרת רכישת החנות, ייחתם הסכם ייעוץ לתקופה של 9 חודשים בין אפסלון לבין מייסד המוכר, במסגרתו יספק לאפסלון שירותי ייעוץ בהיקף שלא יעלה על 40 שעות חודשיות בתמורה לסכום שאינו מהותי.

 

לפני כשבועיים הודיעה אפסלון על רכישת חנות המשווקת באמזון וב-ETSY ארה"ב, הכוללת, בין היתר, מוצרים מעוצבים ובעבודת יד בתחומי ריהוט הבית והמטבח, תמורת כ-250 אלף דולר. בשנת 2020 הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה בכ- 205 אלף דולר. עלות המכר הסתכמה בכ- 30 אלף דולר, הוצאות פרסום הסתכמו בכ-3,000 דולר, סך העמלות הכולל לאמזון הסתכמו בכ- 70 אלף דולר אשר היווה שיעור של כ- 34% מתוך סך המכירות. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 98 אלף דולר. שיעור הרווחיות לפני מס בשנת 2020 עמד על כ-47%.

 

לפני כחודשיים התקשרה החברה בהסכם לרכישת חנות וירטואלית (חשבון משתמש) באתר אמזון.קום, המשווקת מותג פרטי בקטגוריית משק בית וכלי מטבח בארה"ב, מקסיקו וקנדה בתמורה ל-617 אלף דולר. 

 

החנות הווירטואלית, אשר החלה לפעול בחודש יוני 2019 עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים מקטגוריית משק בית וכלי מטבח תחת מותג פרטי. במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 בוצעו בחנות הווירטואלית פעולות רכישה בהיקף כולל של כ- 416 אלף דולר, כאשר שיעור רווחיות של במהלך תקופה זו עמד על כ-30%.

 

בכוונת אפסלון לפעול להשבחת החנויות הווירטואלית תוך שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שבבעלותה ותוך בחיªת הרחבת פעילותה לאיזורי פעילות גיאוגרפיים נוספים באירופה.

 

בחודש יוני רכשה אפסלון את החנות הוירטואלית הראשונה באמזון תמורת כ-705 אלף דולר, כאשר חנות זו היא השנייה המצטרפת לפורטפוליו החנויות של החברה.

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה