חברת התעופה הלאומית של האמירויות הצטרפה לתכנית האצה ישראלית

התוכנית שהיקפה 10 מיליון שקלים הושקה השבוע על ידי אריאלי קפיטל ותתמוך בחברות בתחום ה- Travel Tech בשיתוף בוקינג, אמדאוס וחברת התעופה הלאומית של האמירויות

חדשות ספונסר 29/11/2020 13:43

א+א-

חברת התעופה הלאומית של האמירויות איתיחאד איירווייז הודיעה כי היא מצטרפת לתוכנית האצה שתקדם חברות סטארט אפ בתחום התיירות. בתוכנית שתנוהל על ידי חברת האחזקות וההשקעות אריאלי קפיטל יושקעו 10 מיליון שקלים שותפים לה גם בוקינג.קום ואמדאוס.

 

תכנית OnBoard תסייע ליזמים המפתחים טכנולוגיות בתחום התיירות  ((Travel Tech לפתח קשרים עסקיים עם חברות ענק בתחום. בנוסף, תתמוך בכל הקשור לפיתוח תכנית עסקית, חיבור לשוק וללקוחות, סיוע בגיוסים, ייזום עסקאות, גישה לתשתיות וכלים שיווקיים. כל חברה תקבל חבילת סיוע של מגוון שירותים שהשווי שלהם 250 אלף ובשלבים הבאים ייבחנו גם השקעות בחברות אלו על ידי אריאלי קפיטל והשותפים לתכנית. התכנית תחל ברבעון הראשון של 2021

 

ההכרזה אודות התכנית נעשתה במסגרת כנס בינ"ל שנערך ביוזמת אריאלי קפיטל בתחום זה, בהשתתפות חברות ענק מחו"ל ומישראל ביניהן: אמדאוס, Booking.com, קוקפיט – זרוע ההשקעות של אל על, רשות שדות התעופה בישראל, התאחדות המלונות, UNWTO – ארגון התיירות העולמי, פייסבוק, איתיחאד איירווייז וקרנות מובילות.

 

הכנס, שודר מנמל התעופה "רמון" באילת, ועסק בשאלה החשובה "כיצד טכנולוגיות יכולות להציל את ענף התיירות" וכלל פאנל בהשתתפות בכירים מהחברות שהוזכרו מעלה, שדן בנושאים הבאים: מה השלב הבא בענף התיירות/איך נבריא את הענף ונמשיך קדימה, איך תראה תיירות גלובלית בעידן הקורונה, אילו טכנולוגיות מובילות נדרשות וכיצד חדשנות תסייע באתגרים. בנוסף, תתקיים תחרות סטארט אפים עולמית, בהשתתפות חברות שיציגו טכנולוגיות חדישות בתחום התיירות, בייחוד אלו המתאימים לתקופה הקורונה – כגון פתרונות ללא מגע, טכנולוגיות להקמת ערוצי הכנסה (למשל תיירות וירטואלית) ועוד.

 

אור חביב, שותף וראש תחום חדשנות באריאלי קפיטל: "אין ספק שענף התיירות הוא בין אלו שנפגע הכי קשה ממשבר הקורונה, בעוד שלפני התפרצות הנגיף חווה התחום צמיחה חסרת תקדים. הירידה החדה בעקבות המשבר לא פוסחת גם על השחקנים הגדולים בשוק הבינ"ל.

 

יזמנו את הכנס כדי לדון בשאלה כיצד ניתן להמשיך מכאן והלאה. כיום יותר מבעבר השחקנים בתחום מבינים שכדי להמשיך את מגמת הצמיחה עליהם לאמץ חשיבה חדשנית, פעולות זריזות, ערוצי הכנסה אדפטיביים וטכנולוגיות מובילות. תוכנית ה- OnBoard נועדה לעשות זאת בדיוק, לחבר בין מותגי נסיעות מובילים לטכנולוגיות מאומתות ומוכנות לשוק".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה