חדשות שוק ההון category name

סייברוואן תבצע פיילוטים עם 7 גופים ביניהם צה”ל וצ’מפיון מוטורס

חברת סייברוואן הודיעה הבוקר כי היא ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל וחתמה במהלך חודש יוני על פיילוטים להתקנת עשרות מערכות עם 7 גופים שונים.

חדשות ספונסר 29/06/2020 15:31

א+א-

כפי שדווח לפני כשבועיים, החברה זכתה במכרז של משרד הבטחון לאספקתן והתקנתן של 30 מערכות ברכבי צה"ל. כעת מתווספות גם צ’מפיון מוטורס, אחת מ- 3 יבואניות הרכב המובילות בישראל והמייצגת הבלעדית של מותגי קבוצת פולקסווגן: אאודי, פולקסווגן (פרטיות ומסחריות), סקודה וסיאט, שתתקין 5 מערכות של סייברוואן ברכביהם של עובדי החברה.

 

עם פרונרי ישראל, חברת הגלידה המובילה באירופה בבעלות משותפת של נסטלה העולמית, חברת R&R, נחתם פיילוט להתקנת 15 מערכות ברכביהם הפרטיים של מנהלי החברה ועובדיה.

 

בנוסף, עם קבוצת עוז נחתם פיילוט להתקנת 4 מערכות ברכביהם הפרטיים של מנהליה הבכירים של הקבוצה; עם החברה המרכזית לפיתוח השומרון נחתם פיילוט להתקנת 5 מערכות באוטובוסים/רכבי הסעות ממוגני ירי, עם קבוצת מילניום, אחת מחברות הלוגיסטיקה המובילות והגדולות בארץ, נחתם פיילוט להתקנת 5 מערכות: רכב פרטי + 4 משאיות ועם חברת M.fast, העוסקת בטכנולוגיות מתקדמות לאורטופדיה, נחתם הסכם להתקנת מערכות ב- 15 רכבים מכלל הרכבים בצי החברה.

 

אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן: "אנחנו ממשיכים להרחיב את הפעילות שלנו במלוא המרץ. הגופים עימם נחתמו הפיילוטים, מייצגים פוטנציאל התקנות של מאות כלי רכב לאחר סיום הפיילוט. אנו נמצאים במו״מ עם גופים רבים נוספים אשר מגלים עניין בהתקנת המערכת במטרה למצוא פיתרון להיסח הדעת הסלולארי בקרב נהגיהם. אני מאמין שהמערכת שלנו תשפיע באופן מהותי על כמות תאונות הדרכים בישראל."

 

מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר נייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כש-25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה לתכונות שונות של המכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.

 

שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בעקבות תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות. החברה פונה בשלב ראשון לשוק הרכב הישראלי וכן לשווקים באירופה וארה"ב ומעריכה כי לשינויים רגולטוריים להכנסת מערכות מצילות חיים עשויה להיות השפעה חיובית דרמטית על הביקוש למערכותיה.

 

לאחרונה השלימה החברה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) במסגרתה התקבלו ביקושים בהיקף של 36 מיליון ₪, והחברה החליטה להיענות להזמנות בהיקף 26 מיליון ₪. עיקר הגיוס נועד למימוש תוכניות הפיתוח של החברה ובכללן המשך פיתוח יכולות האיכון, פיתוח פתרון לתחבורה ציבורית ופיתוח הדור הבא של המערכת. בנוסף תשמש תמורת ההנפקה למימוש תוכנית שיווק וחדירה לציי רכב מסחריים ולארגונים גדולים בישראל, בין השאר על ידי קמפיין פרסומי ועל ידי פניה ישירה למקבלי החלטות, ולהשקת פעילות החברה באירופה ובארה״ב.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה