מחשבים וטכנולוגיה

מימון ישיר רכשה את הסטארט אפ CARWIZ כדי להאיץ את הפעילות הדיגיטלית בתחום רכישת הרכב

בכוונת החברה להשקיע כ - 30 מיליון ש"ח בשיווק ובטכנולוגיית CARWIZ בשלוש השנים הקרובות

מערכת ספונסר 25/06/2020 17:01

א+א-

חברת מימון ישיר השלימה את רכישת הסטרארטאפ האינטרנטי carwiz.co.il מהיזמים גיא ואור שטרן ובקרוב תשיק שירות דיגיטלי חדש. מדובר בשירות ייחודי לחיפוש ולהתאמת רכב אוטומטית לצרכי הלקוח. השירות החדש, שמטרתו לסייע לצרכן בקניית רכב, הינו במסגרת האסטרטגיה של מימון ישיר להרחבת היקף העסקאות המתבצעות און ליין תוך הגדלת היצע הפתרונות ללקוחות. השירות מיועד לרוכשי רכב משומש או 0 ק"מ, הסגמנטים הגדולים ביותר בהיקף העסקאות השנתי בישראל, המסתכם בכ-600,000 עסקאות. בכוונת מימון ישיר להשקיע כ-30 מיליון ש"ח בשיווק ובטכנולוגיית CARWIZ בשלוש השנים הקרובות.

CARWIZ, מתמחה ביצירת התאמה על בסיס אלגוריתמים בין צרכן המחפש לרכוש רכב לבין ההיצע הזמין בשוק בזמן אמת. האלגוריתם ממיין ומסנן לפי מגוון רחב של העדפות ומה שהגדיר כצרכים הרוכש, הפלטפורמה ממקדת את החיפוש בכלי רכב רלוונטיים בלבד. השירות של CARWIZ מוענק ללקוחות ללא עלות או התחייבות וללא שום צימוד ללקיחת מימון ברכישת הרכב.

CARWIZ מאגדת היצע ענק של כלי רכב משומשים ו-0 ק"מ ממבחר רחב של סוכנויות רכב רשמיות גדולות וקטנות בפריסה ארצית. מאגר זה, אשר מעודכן מידית ובאופן תמידי ממערכות ניהול המלאי של הסוכנויות, כולל אלפי כלי רכב, בכל הקטגוריות ובמגוון גדול מאוד, במנעד רחב של שנתונים, דגמים, גרסאות, צורות הינע וכמובן מחירים. השירות מאפשר לצרכנים, ללא עלות, להתנהל בסביבה אנונימית לחלוטין והם יכולים לנהל באזור האישי את העדפותיהם ובחירותיהם, לקבל הצעות ולכשרלוונטי להשתמש ביישום תיאום פגישות בהתראה בוואטסאפ.

המודעות המוצגות בפלטפורמה עוברות תהליך אימות נתונים לפני פרסומן, לרבות אימות הק"מ של הרכב הספציפי מול מאגרי משרד התחבורה, בדיקת הבעלות של הרכב, אבזור מיוחד שנמצא בו, צבעו המקורי, אבזור בטיחות במפרט היצרן ועוד. CARWIZ תמשיך להרחיב את סט הבדיקות על כל רכב בעזרת כלים נוספים.
חידוש חשוב של CARWIZ בתחום תהליך רכישת הרכב המשומש בישראל הוא בכך שניתן לקבל, לראשונה, גם הצעות טרייד-אין על כלי רכב מבלי לגשת לסוכנות. בתהליך פשוט יישלח הצרכן שלושה פרטים על הרכב עצמו: מספר רכב, קילומטראז’ נצבר ומספר בעלויות. בנוסף, הצרכן ייצרף צילום עדכני של הרכב ויעדכן על מצב הרכב. הפלטפורמה תרכז את כל הנדרש לסוכנות המחזיקה ברכב בו מתעניין הצרכן על מנת לספק הצעת מחיר המותאמת לעסקה. לאחר מציאת הרכב המתאים, תמליץ הפלטפורמה לבצע בדיקת רכב לפני קניה ברשת מכוני "קומפיוטסט" ותספק לרוכש קופון הנחה על סך 100 ש"ח ממחיר המחירון.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה